גלריותמבזקיםספורט

אלה הזוכים בטקס נבחרי הספורט בסימן 70 שנה לספורט הישראלי

במסגרת אירועי ה-70 של משרד התרבות והספורט, הטוטו, הוועד האולימפי בישראל, הוועד הפראלימפי בישראל והתאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים, התאגדו הערב יחד לטקס השנתי של נבחרי הספורט, שהתקיים השנה בסימן 70 שנה לספורט הישראלי.

הזוכים הם:

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל זכתה בפרס קבוצת ה-70.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דיוויד בלאט זכה בפרס מאמן ה-70.

עומרי כספי זכה בפרס ספורטאי ה-70.

יעל ארד זכתה בפרס ספורטאית ה-70.

גל הראל, שחר קדמי ואור קרסי זכו בפרס ספורטאי השנה בספיישל אולימפיקס.

בקטגוריות האולימפית:

שגיא מוקי זכה בפרס ספורטאי השנה

לינוי אשרם זכתה בפרס ספורטאית השנה

אורן סמדג'ה זכה בפרס מאמן השנה

בקטגוריות הפראלימפיות:

עמי דדאון זכה בפרס ספורטאי השנה.

ענבל פזרו זכתה בפרס ספורטאית השנה.

יעקב ביננסון זכה בפרס מאמן השנה

בקטגוריות של אילת:

‏ויקי דבוש זכה בפרס ספורטאי השנה

נילי בלאק זכתה בפרס ספורטאית השנה

אמיר בוארון זכה בפרס מאמן השנה

בטקס החגיגי שהתקיים הערב (שלישי) בתיאטרון הלאומי "הבימה" בתל-אביב במעמד שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, חולקו פרסי הספורט לספורטאיות, ספורטאים ומאמנים אשר הצטיינו בספורט והביאו להישגים מרשימים למדינת ישראל במהלך השנה החולפת, שהייתה יוצאת דופן לספורט הישראלי.

השנה, הוכרזו גם זוכים וזוכות בארבע קטגוריות מיוחדות: קבוצת ה-70, ספורטאית ה70, ספורטאי ה-70 ומאמן ה-70, לאלו שהקדישו את חייהם ועמלו לטובת קידום הספורט הישראלי על שלל ענפיו מקום המדינה. המועמדים הוצעו לבחירת הקהל הרחב באמצעות אתר ייעודי שנבנה לטובת האירוע.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב: "הספורט הישראלי קוטף יותר ויותר תארים והישגים על הפודיום באולימפיאדות, במשחקים הפראלימפיים, באליפויות עולם והשנה לראשונה – גם בכדורסל עם זכייתה ההיסטורית של נבחרת העתודה באליפות אירופה.
נמשיך להילחם על הזכות שלנו להגיע לכל מקום בעולם עם הדגל וההמנון בדיוק כפי שעשינו עם הכדור-מים בברצלונה, השח-מט בסעודיה והג'ודו באבו דאבי, שם הושמע לראשונה בהיסטוריה המנון "התקווה".

יוסי פילוס, יו״ר הטוטו: כבר חמישים שנה שהטוטו דואג לקדם את הספורט בישראל, במהלך 70 שנות קיומה של המדינה. עשרות אלפי ספורטאיות וספורטאים שזכו לתמיכה של הטוטו, אלפי מתקני ספורט, אצטדיונים ואולמות ספורט שנבנו ברחבי הארץ בסיוע הטוטו, ועוד ועוד. במסגרת זאת, אי אפשר להתעלם ממהפכת המתקנים המתרחשת לנגד עיננו בעשור האחרון, ששינתה את פני הספורט בישראל, והביאה לכאן תחרויות בינ״ל רבות. כל אלה ועוד, עזרו לעצב את החברה בישראל במהלך 70 שנות ספורט ישראלי. אני מאחל לכל הספורטאיות והספורטאים המצוינים שלנו – תמשיכו לשמש לנו ולדור הצעיר שצופה בכם, דוגמא ומופת של מצוינות. אנחנו בטוטו נמשיך לתמוך ולסייע לכם, כדי שאתם תמשיכו לשבור שיאים.

יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "שנת 2018 הייתה שנה הישגית טובה לספורט האולימפי הישראלי. פתחנו את השנה בהופעה טובה במשחקי החורף האולימפיים בדרום קוריאה שם סיימה נבחרת ההחלקה האמנותית במקום השמיני, במהלך השנה זכו הספורטאים הבוגרים בעשר מדליות באליפויות עולם ואליפויות אירופה וסגרנו את השנה עם שלוש מדליות: זהב כסף וארד במשחקים האולימפיים לנוער שהיו בארגנטינה, ועל כך גאוותנו הגדולה".

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים: "שנת 2018 הייתה שנה מאתגרת במיוחד, המגיעה לאחר שנת קמפיין מוצלח של 'משחקי העולם'. עם זאת, הייתה זו שנה עמוסת הישגים ותוצאות, ואנו גאים מאודׁ בספורטאים, במאמנים ובצוותים המקצועיים. ספורטאינו הגיעו להישגים בכל הגילאים – מקדטים, נוער, עד גיל 21 ובוגרים. פנינו כעת ל- 2019, בה גם יתחילו הקריטריונים ל'משחקי העולם' ברמינגהם 2021 – ואנו מאמינים שגם שם נמשיך במסורת המדליות וההישגים לספורט הישראלי כפי שהוכחנו בעבר, ואף נרחיבה."

זו השנה הרביעית ברציפות בה חברו גופי הספורט המובילים בישראל תחת קורת משרד התרבות והספורט, לקיום טקס ממלכתי-לאומי משותף בחסות הטוטו, במטרה לכבד ולהעניק אותות מצוינות לספורטאיות ולספורטאים המצטיינים במדינת ישראל בעבר ובהווה. השנה היה הטקס בסימן של "מורשת וחדשנות", כאשר את פרסי ה-70 העניקו ספורטאי העתיד שלנו, דור העתיד של הספורט הישראלי, שצופה בהישגי דור ההווה, לומד על הישגי דור העבר ושואב מהם את ההשראה, הניסיון ואת רוח הניצחון.

צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי

תגובה אחת

  1. מירי רגב, כרגיל, זכתה בכל הקטגוריות. מזל שנתנה לעוד כמה אנשים להצטלם איתה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח