מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד: כך נחטף המורה משער בית הספר, הוגשה הצהרת תובע

המשטרה פענחה פרשייה חמורה של חטיפת מורה באום אל פחם והגישה הצהרת תובע כנגד המעורבים

בתום חקירה ממוקדת שניהלה משטרת ישראל בשבועיים האחרונים, שעניינה חשד לחטיפת מורה משער בית הספר באום אל פחם, עצרה המשטרה את שני החשודים במעשה ובהתאם לכלל הממצאים בתיק וטיב הראיות, הוגשה השבוע בבית משפט השלום בחדרה הצהרת תובע כנגד השניים ובקשה למעצר נוסף, במטרה למצות עמם את מלוא חומרת הדין ולשמור על בטחון תושבי העיר.

ראשיתה של החקירה בתאריך 12.12.18, עם קבלת דיווח במוקד 100 ממספר עוברי אורח סמוך לבית הספר בעיר, לפיו – בשעת הבוקר סמוך לפתיחת יום הלימודים, הוכנס אדם בכוח אל תוך רכב מסחרי גדול שנסע מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם קבלת הדיווח, נפרסו מיד מחסומים ברחבי העיר ושוטרי תחנת אום אל פחם פתחו בסריקות אחר הרכב החשוד, בסיוע מסוק משטרתי וכוחות מג"ב , על מנת לעצור את החשודים ולחלץ את החטוף ללא כל פגע ואכן לאחר זמן קצר, אותר הרכב ביער הסמוך לישוב ובתוכו החטוף ואחד החשודים בחטיפה- תושב העיר בן 31 , כשברשותו אף נתפסו אקדח, סכינים, תרסיס פלפל ואזיקונים.

צילום: דוברות המשטרה

החקירה הועברה להמשך חקירה מואצת וממוקדת ביל"פ (יחידה ללחימה בפשיעה) של מרחב מנשה, אשר הצליחה לחשוף את זהות החשוד השני השותף לחטיפה,תושב העיר בן 39 ומעצרם של השניים הוארך מעת לעת, עד לשלב הגשת הצהרת התובע נגדם.

כאמור, השבוע הוגשה הצהרת תובע כנגד 2 החשודים ומעצרם הוארך עד לתאריך 28.12.18, אז יוגש נגדם כתב אישום בגין המיוחס להם ובקשה למעצר עד תום הליכים.

מת"ח אום אל פחם – סנ"צ ניר יונה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח