מבזקיםפוליטי / מדיני

אילטוב: "פעילי שמאל רדיקלי הפריעו לחיילי צה"ל בגזרת גבול עזה"

יו"ר סיעת ישראל ביתנו ויוזם חוק איסור צילום ותיעוד של חיילי צה״ל, ח"כ רוברט אילטוב, שלח הערב (ראשון) מכתב ליו״ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, ח"כ ניסן סלומינסקי בדרישה לקיים דיון דחוף והצבעה על הצעת חוק איסור צילום ותיעוד של חיילי צה״ל, על רקע ההתפרעות של פעילי שמאל רדיקלי בגזרת גבול עזה ביום שישי האחרון, התפרעות בה בין היתר צילמו הפעילים את חיילי צה"ל והפריעו להם במילוי תפקידם.

לשון המכתב:

הנדון: בקשה לקיום דיון דחוף והצבעה על הצעת חוק איסור צילום ותיעוד של חיילי צה״ל

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביום שישי האחרון לקראת כניסת השבת, הגיעו עשרות פעילי שמאל רדיקלי לגזרת גבול עזה, צילמו ותיעדו את חיילי צה״ל והפריעו להם במילוי תפקידם.

הפעילים הגיעו עם תכנית מסודרת ומסרים שהכינו מראש על מנת לפגוע ולהפריע לחיילים, והטיחו בהם דברים קשים.

הפעילים לא הגיעו למקום במטרה לתעד באובייקטיביות את המציאות היום יומית של חיילי צה״ל, הם הגיעו במטרה לייצר מציאות, הם הגיעו במטרה להתסיס את החיילים ולגרום לחיילים להגיב לכאורה בתוקפנות, בכדי שפעילי השמאל יוכלו לערוך את הסרטים בצורה מגמתית ולהפיץ ולבייש את חיילי צה״ל ברשתות החברתיות.

מצב אבסורדי זה, בו פעילי שמאל רדיקלי, אשר פועלים בשירות ארגוני ה-BDS, שמגיעים לתעד ולהפריע לחיילי צה״ל בעת מילוי תפקידם הוא מצב בלתי נסבל.

אני קורא לך לקיים בדחיפות דיון והצבעה בנושא הצעת חוק איסור צילום ותיעוד של חיילי צה״ל, על מנת להכינה להצבעה בקריאה ראשונה. הגיע הזמן שנשים סוף לאבסורד הזה.

תגובה אחת

  1. להכריז על איזור הגבול כשטח צבאי סגור. מי שינסה לפרוץ אותו, ישלח למאסר.

Back to top button