מבזקיםמומלצים

טיפים לבחירת מיטה זוגית

חברת רהיטי דורון משיקה לראשונה ליין בוגר, אופנתי ועדכני המותאם לחדרי ההורים, וכולל מיטות זוגיות, ארונות הזזה וקומודות. לרגל ההשקה, רונית טל, מעצבת ראשית ברהיטי דורון מנדבת טיפים לבחירת מיטה זוגית:

בחירת המיטה לפי גודל החדר.

לפני שמחליטים איזה מיטה, סגנון ועיצוב, קודם ניבחר את גודל המיטה האפשרי לחדר, הכלל הרווח היום הוא לבחור מיטה גדולה מספיק אבל שתאפשר למקם ולחיות בחדר במרווח הראוי. לצורך כך, ראשית נמדוד את מידות החדר, נשרטט את הקווים הכללים וננסה לאמוד את המקום לארון ולמיטה שימוקמו בחדר. חשוב שיישארו מרווחי מעבר ראויים ונוחים, רצוי שלשני בני הזוג תהיה גישה לעליה וירידה מהמיטה- מה שאומר שהמיטה תיהיה ממוקמת במקום המרכזי בחלל החדר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מיטת יאנג מרחפת. צילום: אלעד גוטמן

מיקום המיטה:

אחרי שהבנו שמיקום המיטה מצריך גישה משני כיווני המיטה, וראש המיטה יהיה צמוד לקיר, נבחן את שקעי החשמל והמפסקים בחדר, מיקום המיטה חייב להתייחס אליהם ולהתמקם כך שאינו מסתיר את הגישה אליהם.

מיטת יאנג מרחפת. צילום: אלעד גוטמן

מזרן זוגי:

על חשיבות איכות השינה, אין להכביר במילים, רבים המחקרים שיאדירו את חשיבותה ותרומת איכות השינה לתפקוד שלנו במהלך היום שאחרי. מזרן זוגי כשמנו כן הוא- בחירת של שני בני הזוג בהתאמת המזרן לנוחותם, מומלץ לכתת רגליים ולשכב על המזרנים השונים, להתייעץ עם נציגי המכירה ולשמוע על איכות ויתרונות המזרנים השונים ומגוון החומרים המוצעים היום בשוק. לדוגמא- מזרני קפיצים, קפיצים מבודדים, חומרים כמו ספוג, ויסקו ולאטקס והשילובים בין החומרים. בסופו של יום חשוב שיהיה לכם נח לפגוש במזרן מידי לילה, לקום ממנו כל בוקר, ולשני בני הזוג צריך להיות נח עליו.

מיטת יאנג מרחפת. צילום: אלעד גוטמן

קבלת השארה לעיצוב החדר:

רצוי ומומלץ לחפש תמונות מעוצבות של חדרי שינה ברחבי הרשת, במדיות החברתיות השונות ולקבל השראה לעיצוב החדר, שילוב אקססוריז וצבעוניות החדר, להשלמת המראה בחדר נשלב תאורה נכונה לצד המיטה וגופי תאורה לכלל החדר, נשלב וילון גם לשמירת הפרטיות בחדר וגם לסטיילינג, נשלב מתלה בגדים נח, עמדת איפור ונוחות, שטיחים רגועים המשלימים את האווירה ומצעים למיטה כמיטב היכולת ובהתאמה לגודל החדר והסגנון הרצוי.

מיטת יאנג מרחפת. צילום: אלעד גוטמן
מיטת דור זוגית עם ראש מיטה גבוה. צילום: אלעד גוטמן

תגובה אחת

Back to top button