צרכנות

ריהוט גן יוקרתי – איך באמת תחסכו?

בין אם אתם מרעננים את הגינה אחרי שנים רבות וטובות, ובין אם אתם מתכננים אותה לראשונה, ריהוט הגן שיוצב בה הוא בהחלט מרכיב בסיסי וחיוני. אלא שלא פעם מנצח מרכיב אחר לחלוטין. הוא חשוב לא פחות, ויש לו השפעה עצומה על כל החלטה שאנחנו מקבלים, אבל הוא עשוי גם לבלבל אותנו ולהסיח את הדעת. זהו כמובן התקציב, זה שגורם לנו לבחור דווקא את הזול ביותר במקום לשאול את עצמנו האם זהו באמת ריהוט גן יוקרתי ואיכותי כמו שאנחנו רוצים, והאם ייתכן שלאורך זמן הוא דווקא יעלה לנו יותר.

 

ריהוט גן – האיכות מנצחת

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתכנון ריהוט גינה יש היום שפע של חומרים שונים, כשהמובילים הם בעיקר האלומיניום והראטן הסינטטי. שני החומרים הללו נחשבים לאיכותיים וחזקים במיוחד, וכדאי לזכור שיש לאיכות הזו משמעויות רבות וחשובות יותר מהתקציב שלכם. בפשטות, גם אם תחסכו ותזהו ריהוט גן במחיר רצפה אתם עשויים לגלות שחומר הגלם הזול שלו הופך אותו לריהוט פשוט למדי. תצטרכו לעבוד קשה, לתחזק אותי, אולי אפילו לכסות את הריהוט כשהוא לא בשימוש. הוא יישחק, אולי ייחלד, וכדי לשקם אותו יידרש – אתם מנחשים נכון – תקציב נוסף.

 

ריהוט גינה חזק ועמיד

מנגד, רהיטי גינה מחומרי גלם חזקים יותר הם רהיטים שלאורך זמן דווקא יחסכו לכם לא מעט עלויות וגם זמן יקר. במקום ללטש, לצבוע או לדאוג לתחזוקת הריהוט שלכם, תוכלו פשוט להישען לאחור בסוף יום עבודה מייגע עם ספר טוב וספל תה (או בירה, מה שמתאים לכם יותר). במילים אחרות, גם אם נדמה לכם שריהוט יקר הוא פשוט כזה, יקר, האמת היא שזו הדרך הנכונה והנבונה לבצע רכישה שתחסוך לכם כסף. טיפולים, שיפוצים, ליטושים, צביעה וחידוש ריהוט גן – כל אלה יעלו לכם הרבה יותר.

 

עניין של טעם אישי

אם כן, התמקדו בפריטי ריהוט הגינה האיכותיים יותר, תנו דגש לעמידות ולחוזקו של הריהוט וכך תוכלו להוציא מרשימת החלופות שלכם את אלו שאינן טובות מספיק. כעת תתפנו למה שבאמת מעניין אתכם יותר מכל – איזה ריהוט גינה נכון עבורכם, איזו פינת ישיבה או ערסל יתאימו לחצר שלכם ומה הסטייל שלכם, זה שיהפוך את החצר לפיסת גן עדן משלכם?

 

Back to top button