חדשות הארץמבזקים

משרד המשפטים לנפגעי העבירה: "בקשו צו להגבלת העבריין"

בין האסירים שהשתחררו היום (חמישי) במסגרת השחרור המוקדם, נמצאים עשרות עברייני מין שריצו עונשי מאסר של עד ארבע שנים. על רקע זה, אמרו במשרד המשפטים שחשוב להזכיר כי בהתאם ל'חוק מגבלות על חזרתו של עבריין מין לסביבת נפגע העבירה', כל מי שנפגע או נפגעה מעבירת מין רשאי להגיש בקשה לבית המשפט להטיל צו שיגביל את עבריין המין לאחר שחרורו מהמאסר מלגור, לעבוד או ללמוד בסביבת חייו של נפגע העבירה.

את הבקשה ניתן להגיש באמצעות פנייה אל הסיוע המשפטי במשרד המשפטים, אשר ימנה לנפגע העבירה עו"ד שיכין עבורו את הבקשה וייצג אותו בבית המשפט. הסיוע המשפטי ניתן ללא עלות וללא תלות במצבו הכלילי של נפגע העבירה. לילדים ובני נוער ניתן ייצוג מותאם באמצעות עורכי דין מיוחדים המומחים בתחום.

עו"ד איתי נעמן, ראש תחום נפגעי עבירות מין בסיוע המשפטי, משרד המשפטים: "באמצעות הטלת מגבלות על עבריין המין שמשתחרר ממאסר, ניתן למנוע נזק נפשי חמור נוסף שעלול להיגרם לנפגעי עבירות מין מהיתקלות תדירה עם עבריין המין שפגע בהם. עורכי הדין של הסיוע המשפטי עברו הכשרה מקצועית שנבנתה במיוחד לנושא זה, וחשוב שנפגעות ונפגעי עבירות מין ידעו שאנחנו הכתובת עבורם ואנו מטפלים בפניות כאלו בכל העת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיוע המשפטי במשרד המשפטים ניתן לפנות:

• באמצעות המוקד הטלפוני: 1-700-70-60-44 (שלוחה 4)

• באמצעות הדוא"ל: [email protected]

• בהגעה לאחד ממחוזות הסיוע המשפטי. לאיתור המחוז הקרוב למקום מגוריך, כאן>> https://bit.ly/2QGsx0F

Back to top button