בידורמבזקים

מופע בכורה חדש וייחודי במעמד נספחת התרבות של שגרירות הודו

מופע הבכורה החדש של אנסמבל 'טריקודים' שיקרא "יאטרא – מסע סובב הודו הקלאסית".

המסע סובב את מדינת הודו באמצעות שלושה סגנונות שונים של ריקוד הודי קלאסי: קאטק מהצפון, אודיסי ממזרח הודו וקוצ'יפודי מהדרום. המופע מציג את העושר התרבותי והאמנותי של הודו באמצעות המחשה של סיפוריה המרתקים של הודו, המוזיקה הייחודית ועולם התנועה העשיר.

צילום: איתמר לב

המופע יתקיים בתאריך 20/1/2019 בשעה 20:00 במרכז סוזן דלל, במעמד נספחת התרבות של שגרירות הודו, Smt. MUANPUII SAIAWI אשר תישא דברים ותברך. על אנסמבל 'טריקודים'

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אנסמבל 'טריקודים' מורכב משלוש רקדניות ישראליות: יעל טל נוטע, איילה לב ודינור אהרונסון אשר לכל אחת מהן, סיפור אישי מרתק ושובה לב, כיצד במהלך קריירת המחול נפגשה והתאהבה בסגנון המחול ההודי הקלאסי, והפכה אותו לנרטיב מרכזי בחייה המקצועיים והאישיים.

שלושתן נפגשו פה בארץ, ויזמו את הקמת האנסמבל, אשר לראשונה בישראל, העלה שלושה סגנונות ריקוד הודי קלאסי על במה אחת. ובעבודתן המשותפת חוקרות את הדומה והשונה בין הסגנונות ויוצרות שילוב הרמוני ביניהן. יחד הן יוצרות חוויה ייחודית שטרם נראתה על במות בישראל.

צילום: איתמר לב

בין הופעותיו הרבות אנסמבל 'טריקודים' הופיע במסגרת פסטיבל כרמיאל זו שנה שניה, ואף הוזמן על ידי משרד ראש הממשלה, להופיע בפני ראש ממשלת הודו מודי בביקורו האחרון בישראל.

החזון של האנסמבל הוא להוות גשר תרבותי ומקצועי לחיבור בין ישראל להודו מעבר להכרות השטחית של ישראלים רבים המבקרים ויבקרו בהודו, המהווה עבורם יעד אקזוטי ומושך, אך כמה מהם באמת לומדים להכיר את התרבות הקלאסית העשירה והיפה של המדינה הרב תרבותית מלאת המסתורין הזו, המורכבת מגיוון אתני ופולקלורי רב.

צילום: איתמר לב

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח