מבזקיםתאונות דרכים

בן 18 נפצע קשה מאוד מפגיעת רכב בכביש 323 סמוך למפלסים

צעיר כבן 18 נפגע הערב (רביעי) מרכב בכביש 232 סמוך למפלסים. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע מתנדבי איחוד הצלה סניף שדרות ושער הנגב העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. כשחזר הדופק הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים ברזילי באשקלון כשהוא במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית.

חובש רפואת חירום במד"א יונתן דוד סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסביבו מספר צעירים. סיפרו לי שהוא נפגע מרכב חולף שעצר בסמוך. ביצעתי בדיקות רפואיות והענקתי לו טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה לבי"ח ברזילי כשמצבו קשה ולא יציב."

איתמר אגאי חובש באיחוד הצלה סיפר: "יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני וביצענו החייאה מוצלחת על צעיר הולך רגל שסובל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. לאחר שלמרבה הנס חזר דופק הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה במקום ובהם בוחני התנועה של משטרת ישראל שהחלו בחקירות נסיבות התאונה.

מבירור ראשוני עולה כי הצעיר חצה את הכביש מכיוון היציאה מהקיבוץ לעבר תחנת האוטובוס שממול ובעת חצייתו נפגע מרכב שנסע לכיוון כללי דרום. כתוצאה מהפגיעה כאמור נפצע הולך הרגל באורח קשה מאוד ולאחר טיפול רפואי ראשוני בזירה, הוא פונה להמשך טיפול בביה"ח.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות איחוד הצלה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח