חדשות הארץמבזקים

נתניהו: "לא נסבול טרור לא מעזה ולא מיו"ש – נכה אותו ביד קשה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (שלישי) בצומת גבעת אסף בו אירע הפיגוע בשבוע שעבר וקיים הערכת מצב ביטחונית במפקדת אוגדת איו"ש.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים הבוקר הערכת מצב ביטחונית במפקדת אוגדת יהודה ושומרון במטה בנימין עם הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, מפקד פיקוד המרכז אלוף נדב פדן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון תא"ל ערן ניב ומפקדים בכירים נוספים.

ראש הממשלה נתניהו קיבל סקירות ביטחוניות על הפעילות השוטפת של צה"ל בגזרת יהודה ושומרון לסיכול הטרור והגנת יישובים ושוחח עם מפקדי החטיבות והגדודים בגזרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה נתניהו אמר במקום הפיגוע בצומת גבעת אסף כי "בסוף השבוע היו 100 מעצרים ואתמול 36. זו רק שאלה של זמן עד שאנחנו נמצא גם את הרוצח הזה, כפי שמצאנו את האחרים, ונבוא איתו חשבון כפי שבאנו עם האחרים. הטרור הפלסטיני לא יעקור אותנו מכאן, המקום הזה הוא לב המולדת שלנו."

"אנחנו נחזק את ההתיישבות עוד יותר, כפי שעשינו עכשיו, וננקוט את כל הצעדים נגד הטרור, כולל צעדים נוספים" אמר נתניהו והבהיר כי "לא נסבול טרור לא מעזה ולא מיו"ש. אנחנו נכה אותו ביד קשה."

ראש הממשלה הודה לתושבי האזור וכוחות צה"ל ואמר, "אני מבקש לשבח כאן את ציבור המתיישבים שמגלה חוסן וכוח עמידה מול הטרור הרצחני הזה, ולשבח את מפקדי וחיילי צה"ל, ששומרים על כל אזרחי המדינה, סביב השעון, כל ימות השנה."

צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

3 תגובות

  1. דת היא התארגנות חברתית או תרבותית הכוללת מערכת של אמונות או השקפות עולם המקשרות את האנושות לרוחניות או לעקרונות מוסרייםמחייבים. דתות רבות כוללות סמלים, פולחנים ו"היסטוריה קדושה" שמיועדות להסביר את הדרך בה נוצרו החיים והיקום ואת משמעותם. דתות רבות גורסות עקרונות מוסריים הנובעים מציווי עליון, חוקים דתיים או אורח חיים שמתחייב על פי עקרונות הדת והאמונה בנוגע ליקום ולטבע האדם.
    דת היא אחד האוניברסלים האנושיים: לכל התרבויות שנחקרו, ללא יוצאת מן הכלל, הייתה אמונה דתית (לעיתים יותר מאחת). רוב בני האדם מאמינים בדת זו או אחרת.
    בדתות רבות קיימים מושגים של תורת הגמול, הכוללים את מושגי תיקון הנשמה, השארות הנפש לאחר המוות, הגעה לאחר המוות הגופני לאותו עולם שבו נמצאים האל או האלים, מלאכים או נשמות אחרות של בני מעלה שזכו לכך, גאולה, משיח כלשהו ותחיה פיזית של הגוף.
    על פי פרופסור בנימין בית-הלחמי, בעולם קיימות כעשרת אלפים דתות שונות (שרובן התפתחו במאתיים השנים האחרונות), ולהן קרוב לשישה מיליארד מאמינים. כאשר בראש צועדות הנצרות עם כ-2.4 מיליארד מאמינים, האסלאם עם כ-1.7 מיליארד מאמינים[1], וההינדואיזם עם קצת יותר ממיליארד מאמינים[2]. אף שכל דת דוגלת בעקרונות אמונה ודרך חיים שונים, והן צרות ויריבות אחת לשנייה, המשותף לכולן רב על המפריד.
    פילוסופיה של הדת הוא התחום הפילוסופי העוסק בשיקולים לקיום דתות. התאולוגיה עוסקת בהסבר האמונה באל, והפסיכולוגיה עוסקת בחקר המניעים ליצירת הדתות, כניסת המאמינים לשורותיהן, והתפקיד שממלאת הדת בבריאות הנפש ובהפרעות נפש.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח