איראןחדשות חוץמבזקים

"נתניהו מתגאה בטילים התקפיים ומתבכיין שיגנו עליו מפני איראן"

שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף התייחס היום (שלישי) לביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אתמול בתעשייה האווירית, "ראשית, נתניהו עמד בסמוך למפעל לייצור נשק גרעיני ואיים על איראן בהשמדה. כעת, הוא מתגאה בפיתוח הטילים "ההתקפיים" שלו שיכולים להגיע לכל מקום. כל זאת בשעה שהוא עדיין מתבכיין על הצורך להגנה מפני איראן והמערב חוזר על דאגותיו כמו תוכי".

את הדברים אמר כאמור שר החוץ האיראני על רקע ביקורו אמש של ראש הממשלה נתניהו בתעשייה האווירית. במהלך הביקור ערך סיור עם יו״ר התעשייה האווירית הראל לוקר, מנכ״ל התעשייה האווירית נמרוד שפר ובכירים נוספים אשר הציגו לו את האמצעים והיכולות הטכנולוגיות בפיתוח התעשייה האווירית.

רה״מ נתניהו אמר בביקורו, "יש פה צבר של מוחות ואנשים מאד מוכשרים שמפתחים את קצה השפיץ של ההגנה של מדינת ישראל, החל מלווין מיקרו לוויני שנורה לחלל וכלה בטילים שרק את חלקם אתם רואים כאן מאחורי. החלל הוא תחום ענק שמדינת ישראל נכנסת אליו. מפתחים כאן טילים התקפיים שיכולים להגיע לכל מקום במרחב ולכל מטרה. זה הכח ההתקפי של מדינת ישראל שהוא חשוב לנו בכל הזירות. מפתחים כאן מערכות נשק עם יכולות מיוחדות שאין לאף מדינה אחרת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

2 תגובות

  1. גם אם הטענות נכונות מהות משטר קובעת השימוש .מדינת טרור לעומת מדינה דמוקראטית
    מדינה המכריזה על רצון להשמיד אותנו לעומת החפצה בשלום ודו קיום

  2. זו בדיוק ההבדל ביננו לבין האירנים כל אזרח חשוב לנו שלא יפגע מנשק קטלני אירני.לעומת המשטר האירני המטורף שמוכן להקריב את אזרחיו לטובת מלחמה .

Back to top button