מבזקיםמשפטי/פלילי

8 חשודים בפדופיליה באמצעות רשת האינטרנט נעצרו ע"י המשטרה

כחלק ממאבק המשטרה בעברייני המין המנצלים את פלטפורמת המרשתת על מנת לפגוע מינית בקטינים, נוהלה בחצי שנה האחרונה חקירה סמויה כנגד מספר חשודים מחדרה בצפון ועד באר שבע בדרום אשר ניסו לפגוע בקטינים באמצעות המרשתת.

הבוקר (ראשון), לאחר שלב איסוף הראיות והפללת החשודים הובאה לסיומה חקירה סמויה שנמשכה במשך חצי שנה בליווי הפרקליטות כנגד עבירות הפדופיליה ברשת.

במהלך החקירה הופעל שוטר אשר התחזה לעיתים לקטינה ולעיתים לקטין תוך שהוא מנהל שיחות (צ'אטים) בעלי אופי מיני עם החשודים אשר היו בטוחים כי הם משוחחים עם קטין/נה בגיל 11. אחד החשודים אף התחזה לבחורה בת 18 וניסה לשדל את ה"קטין" לקיים יחסי מין עם אחותו בת ה 17.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בין שאר הנושאים, התמקדה החקירה בעבריינים הסדרתיים אשר זו לא הפעם הראשונה שלהם שהם מנסים לפגוע מינית בקטינים באמצעות הרשת, כך למשל אחד העצורים ניהל את השיחות עם "הקטין" כאשר מתנהל נגדו הליך משפטי בגין אותן העבירות בתיקים אחרים והוא אמור לשהות במעצר בית בתנאים מגבילים

בתום החקירה יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם וזאת על פי חומר הראיות העולה מן החקירה.

מהמשטרה נמסר כי פעילות זו הינה אחת משרשרת פעילויות המבוצעות כל השנה והמצטרפת למוקד 105 שהושק גם הוא במטרה לשמור על נפשם וגופם של קטינים מפני תקיפות ופגיעות מיניות ברשת .

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button