חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

ערב חיסולים בעולם הפשע: 3 נורו למוות בלוד ו-1 ביפיע

הערב (שבת) בשעה 18:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על גבר ואישה שנמצאו מחוסרי הכרה ברחוב פסח לב בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו בזירת האירוע גבר ואישה כבני 40 ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א איתן שנור סיפר: "הגענו במהירות למקום וראינו גבר ואישה כבני 40 מחוסרי הכרה עם פציעות בפלג גופם העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

זמן קצר לאחר מכן, בשעה 20:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על שני פצועים ברחוב אסף שמחוני בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסף הרופא גבר כבן 40 במצב קריטי תוך פעולות החייאה עם פצעות חודרות. ובנוסף צעיר כבן 20 במצב בינוני עם פציעות בגופו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפאראמדיקים של מד"א מישל רשקובסקי ושיאל זהבי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש גסר כבן 40 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פציעה בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי. טיפלנו בנוסף בצעיר כבן 22 שישב בסמוך עם פציעה, לאחר טיפול ראשוני פינינו אותו לבית חולים במצב קל עד בינוני".

סנ"צ אלעד קליין, ק' אג"מ מרחב שפלה. צילום: דוברות המשטרה

במקביל לאירועים בלוד, הובא לבית החולים האנגלי בנצרת צעיר כבן 22 תושב הכפר יפיע שנפצע באורח קשה מירי בכפר כשהוא פצוע קשה. לפני זמן קצר נמסר מבית החולים כי הצעיר מת מפצעיו.

מבירור ראשוני של נסיבות הארוע עולה כי הצעיר אותר ירוי ברחוב בכפר יפיע. חוקרי משטרת ישראל פועלים כעת בזירת הארוע באיסוף ממצאים והרקע ככל הנראה פלילי.

אירוע ירי ביפיע. צילום: דוברות המשטרה
אירוע ירי ביפיע. צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח