חדשות הארץמבזקים

עובד זר פרץ למתחם גן ילדים בעפולה, הילדים הסתתרו בממ"ד

עובד זר בן 34 נכנס לפני זמן קצר (רביעי) למתחם גן ילדים שבשכונת רובע יזרעאל בעפולה לאחר שקפץ מעל הגדר. שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום על ידי צוות הגן ועצרו את החשוד בגין הסגת הגבול. הרקע לאירוע טרם ברור והחשוד נלקח ברגעים אלו לחקירה בתחנת המשטרה.

מפקחת גני הילדים בעפולה, ציביק קוסטא עדכנה את הורי הילדים הגן במתרחש וסיפרה כי "היום בשעות הצהריים, עברנו אירוע בו עבר את גדר הגנים אזרח זר, סודני, הוא דפק בעוצמה בדלת גן ב' תוך שהוא צועק "אני צריך את משה", אחת הגננות בחכמה ובקור רוח, הובילה אותו החוצה כדי "לראות האם משה בחצר", בזמן זה דאגה שיכניסו את הילדים לממ"ד. היא הודיעה לגננת השנייה להיכנס עם ילדי גן א' לגן לממ"ד ולנעול את הדלתות, והגננת הזמינה את המשטרה. בינתיים הבחור עדיין צעק ורצה להיכנס. המשטרה הגיעה, עצרה את הבחור, ובמשטרה הוא נחקר, כשכרגע נראה שהבחור פעל כך, עקב בעיה נפשית.

הגננת הוסיפה, "רוצה להודות לגננות ולצוותים על טיפולם המקצועי את האירוע!!! השפ"ח והיועצת ממשרד החינוך יעמדו לרשות הגננות כדי לעזור להן בהיבט האישי, וכדי לעזור להן לתווך את האירוע ולהביא את החוסן של המבוגרים ושל הילדים. בברכה, ובתקוה רק לטוב!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: חדשות MivzakLive
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח