חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

"שומר מסך" – גל מעצרים נרחב בדרום, עשרות חשודים בסחר בסמים

"שומר מסך"- משטרת ישראל הפעילה סוכן סמוי ביישומון המשמש לעבירות סחר בסמים המסוכנים ואספה ראיות מפלילות כנגד עשרות חשודים. הבוקר בוצע גל מעצרים נרחב בדרום ובמהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים.

משטרת ישראל פועלת תוך מאבק מתמשך כנגד עבירות הסחר וההפצה של סמים מסוכנים גם במרחבי הרשת הווירטואלית וזאת במסגרת אכיפה ממוקדת ויזומה כנגד עבירות מעין אלו המסכנות באופן ממשי את שלומו ובטחונו של הציבור.

במהלך החודשים האחרונים, בדרך יצירתית ותוך הפעלת מיטב האמצעים הטכנולוגים, אספו שוטרי יחידה מרכזית במשטרת ישראל, בליווי חטיבת התביעות המשטרתית והפרקליטות, ראיות לכאורה כנגד עשרות חשודים בגין עבירות של סחר והפצת חומר חשוד כסם מסוכן. זאת לאחר שמהלך תקופה זו פעל סוכן סמוי בסביבת יישומון (אפליקציה) אשר אמור היה לספק סביבה אנונימית לסוחרים וצרכני חומרים חשודים כסמים מסוכנים, אולם זהותם נחשפה על ידו והביאה בידי משטרת ישראל לאיסוף ראיות מפלילות לכאורה כנגדם "בעולם האמיתי". "נמשיך לפעול באופן נחוש על מנת להרחיק מהמרחב הציבורי את אלו המסכנים בהתנהגותם העבריינית את שלום הציבור", ציינו במשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתום חקירה סמויה שנערכה מספר חודשים ולאחר שנאספו ראיות לכאורה כנגד החשודים משלב ההזמנה של המשלוח, תיאומו ומסירתו, הוחלט לעבור לשלב הגלוי ולרגע "הפרוץ" של המעצרים. עשרות שוטרים פשטו היום בשעת בוקר מוקדמת על בתיהם של החשודים בעבירות סחר והפצת חומרים חשודים כסמים מסוכנים מסוגים של: קריסטל, L.S.D, קאנביס (הידרו), M.D.M.A, קוק וחשיש.

החשודים שנעצרו בפעילות המשטרה בחשד לסחר והפצת חומר חשוד כסם מסוכן, מתגוררים באזורים שונים באזור הדרום בגילאי 19-45 והם יובאו מהלך היום לדיון בבימ"ש השלום בבאר שבע.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button