חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

חופשת החנוכה נגמרה באסון: הסבא נהרג הנכדה בת ה-9 נפצעה קשה

חופשת חנוכה עם סבא הסתיימה בטרגדיה נוראה. בתאונת הדרכים שאירעה הבוקר (ראשון) בכביש 2410 מעין השלושה לכיוון כיסופים שבמועצה האזורית אשכול, נהרג אריה להב בן 80 תושב קיבוץ ניר עוז, מוותיקי ומייסדי הקיבוץ. בתאונה נפצעה גם נכדתו בת ה-9, שאינה תושבת האזור שהיתה עמו ברכב ושהתה אצלו במהלך חופשת החנוכה.

לוחמי האש מתחנות נגב מערבי פעלו בזירת התאונה לחילוץ שני נוסעי כלי הרכב שהתנגשו חזיתית זה בזה. צוות רפואי של הצבא העניק טיפול רפואי ללכודים בסיוע כוחות מד"א. פראמדיקית מד"א קבעה את מותו של להב בן ה-80 בזירת התאונה והנכדה בת ה-9 וגבר נוסף כבן 35 פונו במסוק מד"א במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

צילום: דוברות כבאות והצלה נגב
צילום: דוברות כבאות והצלה נגב
צילום: דוברות כבאות והצלה נגב

חובשת בכירה במד"א איילת רם סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין 2 כלי רכב פרטים. אחד מהרכבים היה בשולי הכביש כשבתוכו 2 נוסעים, הנהג היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו, ילדה שהייתה גם כן ברכב ונפגעה באורח קשה טופלה בשטח ופונתה במסוק מד"א לבי"ח סורוקה יחד עם נהג הרכב השני שהיה לכוד וחולץ כשהוא סובל מחבלות קשות בפלג גופו העליון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: דוברות מד"א

מהמועצה האזורית אשכול נמסר כי "הנכדה אינה תושבת האזור ושהתה עם סבה במהלך חופשת החנוכה. מועצה אזורית אשכול המומה וכואבת את מותו של אריה להב, מוותיקי המועצה, ומשתתפת בצער העמוק של המשפחה ושל קהילת ניר עוז. צוותי המקצוע במועצה מלווים בשעה זו את הישוב ואת המשפחה ומסייעים ככל שנדרש".

דר' מיכאל ביים, המשמש ככירורג בכיר במחלקה הכירורגית במרכז הרפואי "סורוקה" אמר כי מצב הפצועים מוגדר בינוני, הילדה בטיפול נמרץ והגבר בחדר ניתוח ומטופל בגפיים.

צילום: דוברות בית החולים סורוקה

ישראל רווח מתנדב זק"א אופקים, אמר: "מדובר בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב. כשהגעתי לזירה ראיתי את אחד הרכבים מרוסק בחלקו הקדמי כתוצאה מעוצמת התאונה. נהג הרכב כבן 75 היה לכוד בתוכו עם פגיעה רב מערכתית, לאחר פעולות החילוץ צוותי מד״א אשרו את מותו במקום. מתנדבי זק״א מצוות אופקים טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה".

צילום: נתי שפירא
צילום: נתי שפירא
אריה להב ז"ל, בן 80 תושב קיבוץ ניר עוז. צילום: באדיבות המשפחה

תגובה אחת

Back to top button