חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "הפעולה בדרום היתה הרבה יותר נחוצה באותה עת"

שר הביטחון לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן התייחס הערב (שבת) בראיון בתוכנית "פגוש עם העיתונות" עם רינה מצליח להתפטרותו ולמבצע הצבאי בצפון הארץ "מגן צפוני" ואמר כי "פעולה בצפון לא מצדיקה אוזלת יד בדרום, היינו חייבים לפעול בעזה".

לדבריו ממשלת ישראל קנתה בכסף שקט לטווח קצר והפקירה את ביטחון אזרחי ישראל לטווח ארוך. הוא ציין כי הפעולה של צה"ל בגבול לבנון זו פעולה הנדסית בשטח מדינת ישראל ולא מבצע צבאי. באותה עת אין ספק שפעולה בדרום היתה הרבה יותר נחוצה מהטיפול בצפון.

4 תגובות

  1. היתה הרבה נחוצה באותה העת ..העת ההיא זה ממש עכשיו !! לפי הפרסומים הרמטכל התעקש לפנות לאתגר המנהרות בצפון כנראה שהוא מבין ויודע שהפעולה בצפון דחופה אפילו יותר ..מה שמסביר שאיבדת את תחושת הזמן .ואת אימון הציבור בך שאין לך מושג בבטחון מזל שיש לנו ביבי בלעדיו זה סכנת נפשות פה איתכם
    You got taken yourself together .you stuck in a moment ..u2

  2. מנהיג של איגו ..התגלה הפרצוף האמיתי שלך בעל ראייה מצומצמת ..מה אם תיהיה הסלמה בצפון ? גילוי המנהרות זאת מכה להנייה ושות . הם בפניקה שם כמו החיזבללה בלבנון . בצהל נהוג להגיד נפעל בזמן ומקום שמתאים לנו ..כנראה שאתה לא מכיר היטב את הצבא .שלא תטעה ליברמן מהממשלה הזאת לא יצאת גיבור !!

  3. מה שקובע בסופו של דבר : החלטת ממשלת ישראל , שנבחרה בבחירות דמוקרטיות ; וכל מהלך של הממשלה , נכון יהיה לכבד אותו .

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח