חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

החשוד שנמלט מהמשטרה בברזיל נלכד ונמצא בדרכו לישראל

משטרת ישראל, באמצעות נציגיה בדרום אמריקה מביאה היום למעצר בישראל חשוד בייבוא סמים. החשוד נמצא בדרכו לישראל מלווה בשוטרי משטרת ישראל.

מעצר החשוד בוצע בהמשך ישיר לפרשיות המתנהלות בימ"ר לכיש וימ"ר מרכז שעיקרן ייבוא סמים בכמויות גדולות לישראל שבוצעו על ידי החשוד ואחרים.

החשוד נעצר על ידי רשויות האכיפה בברזיל בסיוע ובשיתוף פעולה של אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל תוך מימוש יכולות תיאום ואכיפה בינלאומיים משמעותיים, וזאת לאחר שנמלט מאותן הרשויות בברזיל ביום שני בעיצומו של הליך גירושו לארץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

פעילות מורכבת ומקצועית זו נעשתה במסגרת הלחימה הנחושה של משטרת ישראל כנגד הפשיעה החמורה והמאורגנת, וכנגד פעילותם הפלילית בארץ ובעולם של עבריינים ישראלים.

זרועה הארוכה של משטרת ישראל גם אל מעבר לים אפשרה את מעצרו של החשוד לאחר מבצע מורכב ומשולב ועם מעצרו כאמור בברזיל, הועבר החשוד לידי שוטרי משטרת ישראל שברגעים אלה עושים דרכם לארץ.

מיד עם נחיתת החשוד והשוטרים בנתב"ג, היום בשעות אחר הצהריים, הוא יועבר לבלשי מרחב לכיש להמשך ההליך הפלילי, ומאוחר יותר יוארך מעצרו בבית המשפט.

ממשטרת ישראל נמסר כי "תמשיך למקד אכיפה נגד תופעות פשיעה חמורה, תוך הפעלת כוחות משימה ואמצעים מיוחדים, בארץ ובכל רחבי העולם, על מנת לחשוף עבירות המסכנות את בטחון הציבור ופוגעות בשלומו ולהביא את מבצעי העבירה לדין."

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח