חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

1,800 דוחות נרשמו בשבוע האחרון בגין שימוש בנייד בזמן נהיגה

שוטרי אגף התנועה רשמו כ-1,800 דו"חות תנועה בגין שימוש בנייד בזמן נהיגה במהלך השבוע האחרון

במהלך השבוע האחרון התבצעה פעילות אכיפה נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים הגורמות לתאונות דרכים. במסגרת הפעילות אגף התנועה מבצע אכיפה בניידות גלויות וסמויות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים במטרה לאתר פורעי חוק, להגביר ככל שניתן את ביטחון ציבור משתמשי הדרך ולצמצם את הנפגעים והתאונות בכבישים.

בפעילות נחושה ומאומצת נרשמו למעלה מ-5,700 דו"חות תנועה לנהגים שביצעו עבירות, הפעילות התבצעה תוך מיקוד בעבירות שצוינו בדגש לכבישי המיקוד שנקבעו עפ"י מחקר של מחלקת המחקר ופיתוח של אגף התנועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך נתפסו כ-1,800 נהגים שהשתמשו בטלפון נייד בזמן נהיגה שלא באמצעות דיבורית, נגד נהגי משאיות נרשמו כ-500 דו"חות תנועה, בתוך כך: עבירות ליקוי בטיחות, מטען ייתר ועוד, נפסל רישיון הנהיגה של 27 נהגים למשך 30 ימים בגין עבירות תנועה חמורות שביצעו, 24 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים ונגררו למגרש האחסנה של משטרת ישראל ותועדו באמצעות המצלמות הטקטיות ומצלמות סטילס למעלה מ-450 נהגים שביצעו עבירות ונגדם נרשמו דו"חות בהתאם.

במשטרת ישראל ציינו כי האכיפה הנחושה תמשך כל העת, על מנת להרתיע את הנהגים ולהשפיע ככל שניתן על תרבות הנהיגה במטרה לצמצם את הקטל בכבישים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. למה מוותרים לנהגי אוטובוס? ובנוסף, למה מאפשרים להם להעמיד את האוטובוס שלא בתחנה, כדי לקנות לעצמם מזון ושתיה ותוך עיכוב ובזבוז זמנם של הנוסעים המאחרים למקום יעדם?

Back to top button