חדשות הארץמבזקיםרצועת עזה

חמאס בסרטון מאיים: "זה מה שיקרה לכם אם תחשבו להיכנס לעזה"

ארגון הטרור חמאס כנראה מרגיש קצת מוזנח לאחר שישראל יצאה למבצע "מגן צפוני" וכל תשומת הלב מופנית לחיזבאללה ולגבול הצפון. זאת יכולה להיות הסיבה לכך שבחר לפרסם הבוקר (חמישי) סרטון בו החליט להעביר מסר מאיים, המזהיר את ישראל מכניסה של לוחמי צה"ל לרצועת עזה.

בסרטון שפרסם נכתב "איתות אל חיל השריון הציוני". בהודעה המצורפת לסרטון באתר האינטרנט של הארגון נמסר, "בדיוק בשעה 16:50 אחר הצהריים, ביום שני 06/12/2010 הזרוע הצבאית של הארגון עז א-דין אל קסאם שיגרה לראשונה טיל מונחה לעבר טנק מרכבה סימן 3 שחדר מזרחית לאל-בוריג' במרכז רצועת עזה. קסאם לא נטלו בזמנו אחריות לפיגוע, אבל הכיבוש היה מודע מי ביצע זאת. הדובר אבו עוביידה רמז במסיבת עיתונאים כדי שהכיבוש יבינו היטב על מספר פעולות שבוצעו בעבר. לאחר 8 שנים מאז יום הפיגוע חמאס מודיע רשמית זאת באמצעות תיעוד האירוע ומסר ברור לחיל השריון בצבא הציוני תחת הכותרת, "אתם זוכרים"."

לאחר הצגת תיעוד אותו פיגוע, נכתב בסוף הסרטון "זה מה שיקרה לכם אם תחשבו על כניסת עזה", "והבא יותר נורא".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרמטכ"ל דאז, גבי אשכנזי הגיב בזמנו לאירוע והודה כי מדובר בפעם הראשונה שנורה מעזה טיל קורנט לעבר טנק שחדר את השריון שלו. למרבה המזל, לא היו נפגעים בתקרית. "ב-6 בדצמבר נורה לראשונה בעזה טיל מסוג קורנט – טיל נגד טנקים שפגע בטנק צה"לי וחדר" אמר אז אשכנזי בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת.

צילום: אתר חמאס

צילום: אתר חמאס

11 תגובות

  1. זה כמו פיל ונמלה הזמן הולך ואוזל לעזה זה כמו שהנמלה חושבת שהיא יכולה לחנוק את הפיל הפיל עוד לא הניח אפילו ידו עליה עדיין נותן צ'נאס שכל אומות העולם יראו ככה שברגע של אמת אף ציפור לא תצייץ וכלב לא יחרוץ לשונו עד הסוף ובה לציון גואל.

  2. הסוף של עזה הולך ובה הם עוד לא יודעים מה מצפה להם חחחח כדי שתברחו למצרים גם המנהרות לא יעזרו להם

  3. על קצת דגדוג רצתם למצרים ובכיתם להם שתציל אותכם הפעם אף אחד לא יעזור להם כי אתם לבד כי כולם שונאים אותכם יזבל

  4. אנחנו עוד לא התחלנו ולא סיימנו אל תתלהבו יפחדנים מתחבאים במנהרות חחחחח כמו עכברים ראינו אך ברחתם מהמטוסים וזה רק בקטנה דיגדוג מצפה לכם חגיגה טובה וגדולה שלא תשאיר ממכם זכר יפחדנים קצת סובלנות אנחנו באים

  5. אז יש להם כמה טילים חכמים…. אז מה גם לדעש היו… מה זה יעזור ? תורידו 3 טנקים… אז תורידו… יש לנו עוד מאות…

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח