צרכנות

מדוע קידום אתרים נעשה הליך מורכב יותר?

 

מה היה בעבר? מה עשה עדכון Boston?

בעבר כאשר היינו בוחנים אתר מקרוב, היינו מבחינים כי קידום האתר והתהליך שנעשה אתו, הוא הרבה יותר קל מאשר התהליך שקורא היום. בעבר לפני עדכון Boston של גוגל, מספיק שהיינו מכניסים כותרת ותיאור לדף Title + Description והיינו מרבים בכתובות אתר שונות, דפים רבים, האתר היה יכול להגיע בגוגל למיקומים ממש גבוהים. אם כן עידון בוסטון שם קץ לקידום באפיק זה.
עדכון זה בעצם בא לומר שכמות קישורים וכמות דפים באתר הם כבר לא גורם חשוב כמו בעבר. גוגל התחילה להוריד מיקומים לאתרים שנהגו לקדם בצורה זו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

העדכון הבא בתור – עדכון Cassandra

עדכון Cassandra היה עדכון שפגע והעיף מהמנוע חיפוש הרבה מאוד אתרים, עדכון זה התחיל להתייחס בנוסף לעדכון בוסטון, לכמות המילים מול צפיפות מילות מפתח, זה היה עדכון מאוד קשה למקדמי אתרים, היו חברות קידום אתרים שממש היה להם קשה לעבור את העדכון הזה ולהחזיק מעמד. אולם עדין עדכון זה לא מנע ממקדמי אתרים להמשיך לעשות מניפולציות על המנוע החיפוש של גוגל. גוגל החמירה עם עוד עדכונים של Domenic ועדכונים שבעצם אמר אין משמעות עוד לתגיות בדף.

העדכון הבא בתור – עדכון Domenic

עדכון דומיניק היה קשה לא פחות מהעדכון הקודם, מקמי אתרים ממש נחלו אכזבה, ושוב גוגל הראתה שהיא יודעת להיות מנוע מאוד קשה למקדמי אתרים שלא נהגו לפפי האלגוריתם שהיא רצתה ייצמדו אליו. פועל יוצא מכל העניין שאתרים התחילו בעל כורחם להיות יותר איכותיים מבחינת התכנים וכמות דפים שיש בהם.

עדכון נוסף שהיה הוא Esmerelda ולאחר מכן הגיע Florida ואז הגיע Friz ואז……..

לא משנה מה היו כלי קידום אתרים של חברות שונות הדבר הכי קשה שעד היום כל אתר יכול לסבול ממנו עדכון Panda המפורסם, זה היה מכה שעוד לא הייתה כמותה באינטרנט, כאן גוגל כבר התחילה להיכנס בעניין התוכן מאוד חזק. עדכון זה אומר שתוכן לא יכול להיות משוכפל, שכן יהיה רלוונטי, פיסוק, רלוונטי למילות מפתח המקודמות ומה לא, חברות קידום התחילו ללמוד את התהליך של כתיבת תוכן ושיפור יחסי המרה ROI בצורה איכותית ולהשתמש בתוכן טוב ומועיל לגולשים.

המילה האחרונה

העדכון האחרון שעד היום מגיע בגרסאות שונות כל תקופה הוא penguin – אין יותר קישורים ללא תוכן סתם משום מקום! זה היה עדכון שהשאיר את החותם של גוגל בכל מקום בכל פורטל בכל אתר בכל עסק. עד היום יוצאים עדכונים חדשים שעושים למקדמים עבודה יותר קשה.

לסיכום

אם אהבתם את המאמר הזה בואו אלי לאתר לקרוא מאמרים נוספים ב seo-google.co.il

חברת seo-google מובילה בתחום הקידום

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח