צרכנות

מדוע קידום אתרים נעשה הליך מורכב יותר?

 

מה היה בעבר? מה עשה עדכון Boston?

בעבר כאשר היינו בוחנים אתר מקרוב, היינו מבחינים כי קידום האתר והתהליך שנעשה אתו, הוא הרבה יותר קל מאשר התהליך שקורא היום. בעבר לפני עדכון Boston של גוגל, מספיק שהיינו מכניסים כותרת ותיאור לדף Title + Description והיינו מרבים בכתובות אתר שונות, דפים רבים, האתר היה יכול להגיע בגוגל למיקומים ממש גבוהים. אם כן עידון בוסטון שם קץ לקידום באפיק זה.
עדכון זה בעצם בא לומר שכמות קישורים וכמות דפים באתר הם כבר לא גורם חשוב כמו בעבר. גוגל התחילה להוריד מיקומים לאתרים שנהגו לקדם בצורה זו.

העדכון הבא בתור – עדכון Cassandra

קראו גם:  דברים שכדאי לדעת על שופר

עדכון Cassandra היה עדכון שפגע והעיף מהמנוע חיפוש הרבה מאוד אתרים, עדכון זה התחיל להתייחס בנוסף לעדכון בוסטון, לכמות המילים מול צפיפות מילות מפתח, זה היה עדכון מאוד קשה למקדמי אתרים, היו חברות קידום אתרים שממש היה להם קשה לעבור את העדכון הזה ולהחזיק מעמד. אולם עדין עדכון זה לא מנע ממקדמי אתרים להמשיך לעשות מניפולציות על המנוע החיפוש של גוגל. גוגל החמירה עם עוד עדכונים של Domenic ועדכונים שבעצם אמר אין משמעות עוד לתגיות בדף.

העדכון הבא בתור – עדכון Domenic

עדכון דומיניק היה קשה לא פחות מהעדכון הקודם, מקמי אתרים ממש נחלו אכזבה, ושוב גוגל הראתה שהיא יודעת להיות מנוע מאוד קשה למקדמי אתרים שלא נהגו לפפי האלגוריתם שהיא רצתה ייצמדו אליו. פועל יוצא מכל העניין שאתרים התחילו בעל כורחם להיות יותר איכותיים מבחינת התכנים וכמות דפים שיש בהם.

קראו גם:  צימרים או חדרים לפי שעה בכרמיאל

עדכון נוסף שהיה הוא Esmerelda ולאחר מכן הגיע Florida ואז הגיע Friz ואז……..

לא משנה מה היו כלי קידום אתרים של חברות שונות הדבר הכי קשה שעד היום כל אתר יכול לסבול ממנו עדכון Panda המפורסם, זה היה מכה שעוד לא הייתה כמותה באינטרנט, כאן גוגל כבר התחילה להיכנס בעניין התוכן מאוד חזק. עדכון זה אומר שתוכן לא יכול להיות משוכפל, שכן יהיה רלוונטי, פיסוק, רלוונטי למילות מפתח המקודמות ומה לא, חברות קידום התחילו ללמוד את התהליך של כתיבת תוכן ושיפור יחסי המרה ROI בצורה איכותית ולהשתמש בתוכן טוב ומועיל לגולשים.

המילה האחרונה

העדכון האחרון שעד היום מגיע בגרסאות שונות כל תקופה הוא penguin – אין יותר קישורים ללא תוכן סתם משום מקום! זה היה עדכון שהשאיר את החותם של גוגל בכל מקום בכל פורטל בכל אתר בכל עסק. עד היום יוצאים עדכונים חדשים שעושים למקדמים עבודה יותר קשה.

קראו גם:  דברים שכדאי לדעת על שופר

לסיכום

אם אהבתם את המאמר הזה בואו אלי לאתר לקרוא מאמרים נוספים ב seo-google.co.il

חברת seo-google מובילה בתחום הקידום

 

הוסיפו תגובה לכתבה

התכנים המתפרסמים במדור זה כוללים תוכן ומידע שיווקי/מסחרי, ומערכת חדשות מבזק לייב אינה נושאת באחריות למהימנותם. אין בפרסום הכתבה משום המלצה, חוות דעת, הבעת דעה או מתן עצה מצד אתר חדשות מבזק לייב, ואין לראות באמור תחליף לייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ משפטי. כל החלטה בדבר השימוש בתכנים ובמידע תיעשה על אחריותך בלבד ומומלץ ללוותה בייעוץ מקצועי פרטני.

רוצים לכתוב באתר או לנהל טור?
לחצו כאן ושלחו לנו הודעה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם
Close
Back to top button
דילוג לתוכן