חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

אדרי הסיר מועמדתו לתפקיד מפכ"ל המשטרה, "פגעו בשמי הטוב"

ניצב בדימוס משה אדרי הודיע הערב (רביעי) לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן כי החליט להסיר את מועמדותו לתפקיד מפכ"ל המשטרה. בהודעתו כתב אדרי כי "ישנם כוחות רבים שמהיום בו הוכרזתי כמועמד, כל מטרתם הייתה לסכל את מועמדותי לתפקיד, להכפיש ולרמוס את שמי הטוב ואת משפחתי". לדבריו, ההחלטה התקבלה על מנת לעצור את מסע ההכפשות נגדו. אדרי הודה לארדן ואיחל הצלחה למי שייבחר לתפקיד.

ניצב בדימוס משה אדרי הודיע הערב (רביעי) לשר לביטחון הפנים כי קיבל החלטה להסיר את מועמדתו לתפקיד מפכ״ל המשטרה.

בהודעתו מסר אדרי כי "ישנם כוחות רבים שכל מטרתם היתה, מהיום בו הוכרזתי כמועמד, לסכל את מועמדותי לתפקיד, להכפיש ולרמוס את שמי הטוב ואת משפחתי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לחמתי בצה"ל כסגן מפקד סיירת גולני, לאחר מכן שירתתי במשטרת ישראל למעלה מ 28 שנים בתפקידי ליבה, ביחידות המיוחדות, בתחנות, במרחבים וכמפקד המחוזות המורכבים ביותר וזכיתי להערכה רבה. פיקדתי על עשרות אלפי שוטרים שעמדו איתי ולצידי בכל תפקידיי באירועים גדולים ומאתגרים למען ביטחון הציבור, בלוחמה בטרור ובפשיעה. אני מצדיע להם." כתב אדרי והוסיף "אין בכוונתי לאפשר את המשך מסע ההכפשות נגדי, בזמן שכל חטאי היה בכך שנבחרתי כמועמד לתפקיד החשוב כמפקח הכללי של משטרת ישראל."

"כבר עם הכרזת מועמדתי לתפקיד היתה בי התחושה כי מנסים לסכל את מועמדתי בכל דרך. תחושה זו קיבלה משנה תוקף עם פרסום חוות הדעת של הועדה ובמיוחד חוות דעתם של שני חברי הועדה, נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ ומר משה טרי, שהמליצו לאשר את מועמדתי וכך כתבו בחוות דעתם: "יש כאן ניסיון לפגוע במועמדות המועמד בכל מחיר". ציין אדרי.

"בימים האחרונים ועם התקדמות התהליך מסע ההכפשות חצה כל גבול והביא לפגיעה בשמי הטוב, על לא עוול בכפי. אני מודה לשר לביטחון הפנים על האמון הרב שנתן בי כאשר עמד לצידי לאורך כל הדרך. ולעם ישראל על תמיכתו הרבה בי, אשר חש את העוול הרב שנגרם לי. מתוך דאגה למשטרת ישראל, שעלולה להישאר ללא מפכ"ל חודשים רבים, גמלה בליבי ההחלטה בימים האחרונים להודיע על הסרת מועמדתי לתפקיד. מאחל הצלחה רבה למי שיבחר לתפקיד המפכ"ל". כתב אדרי בהודעתו.

5 תגובות

  1. אדרי היה מפכ"ל מצויין אים היה נבחר האשכנזים לוא מעונינים זה המצב

  2. אדרי שוטר מוצלח מאוד.
    אומרים שאני קצוני.
    ממשלה רוצחת חיילים נכון.
    ממשלה רוצחת אזרחים נכון.
    ממשלה רוצחת יהודים נכון.
    ממשלה רוצחת אנשים שעבדו כול החיים בשביל הממשלה נכון.
    אני אוהב אותך אדרי יש הרבה עבודה באזרחות עים הרבה כסף הממשלה לוא רוצה אנשים טובים הממשלה רוצה רק אנשים רעים.
    שתמותו ממשלת ישראל.
    רק כאב צער וסבל ונזק ליהודים בארץ ישראל.

  3. כנראה שמר אדרי הפריע למישהו שלא מכיר את עבודת המשטרה . מעכשיו כל אדם או מי שיפנה לתפקיד של נבחר ציבור יחוייב לקבל תעודת יושר מהמשטרה . בנוסף שגם נבחרי הציבור עצמם יגשו לוועדה למינוי בכירים ואז נדע את האמת המרה .

  4. אתה תמים. זה עוד ניצחון לשמאל שעדיין שולט במוקדי כוח רבים והפסד לימין שלא נלחם לבסס את שלטונו

  5. מדינה מטומטמת… כל היום מחפשת ומחפשת מה לא בסדר באנשים, כאילו פה כולם מושלמים. חסידי אומות העולם!!! מה עשה צ'יקו אדרי? מישהו מוכן להסביר לי? הוא גנב? רצח? מה הוא עשה?? פשוט מדינה הזויה. חבל מדינת ישראל בוודאות הפסידה מפכ"ל מעולה. עכשיו מעניין מי יהיה? כי עוד אחד כמו אלשיך… ואפשר לסגור את המשטרה לצמיתות… תעבירו את תפקידה של המשטרה לחברות קבלן! מדינה בדיחה!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח