מבזקיםמומלציםצרכנות

איך עיצוב מודרני-מינימליסטי יכול להוסיף פלפל ועניין לכל בית!

המעצבת מנצ'י מלר נבחרה לעצב בית קוטג' עם 3 קומות ומרתף בהרצליה של משפחת בת 4 נפשות. קוטג' סטנדרטי שפהוטנציאל שלו לא נוצל . הכול בעיצוב היה ישן, כבד ולא עכשווי.

המעצבת לא חילקה מחדש את חדרי הבית אלא יצרה בית שמח שפנימיותו מקרינה על האושר הפנימי של יושביו.

צילום: פוטו אלכס

המטבח, פינת האוכל ושירותי האורחים השוכנים בקומת הכניסה של הדירה, שיוועו לשינוי. המעצבת הותיקה והמוערכת מנצ'י מלר ניגשה לעצבם בסגנון מינימליסטי-צבעוני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: פוטו אלכס

יחד עם לקוחותיה בחרה במטבח מודרני בצבע לבן ו"טוויסט" קטן, על הרקע הלבן עיצוב מודפס של פלפל אדום, הפלפל הויזו'אלי הוסיף פלפל מטאפורי למטבח והפך אותו למלא חיים.

שירותי האורחים קיבלו אופי חדש לגמרי עם אריחים גדולים, עציצי נוי צבעוניים, וכיור לבן בצורת מצקת.

צילום: פוטו אלכס

הקומה הראשונה הכוללת יחידת הורים גדולה ובה מקלחת ושירותים חיכו שיוציאו מהם את המיוחד ועתה הם מעוצבים ברוח חדרי השירותים ביפן ובמזרח הרחוק, היכן שבעלת הבית עבדה במשך שנים, האסלה פועלת אוטומטי בפתיחה ומזרימה אוויר ומים. ההערכות להתקנה זו כללה תשתית אינסטלציה וחשמל וניתן להפעלה באמצעות שלט אלחוטי.

צילום: פוטו אלכס

ביחידת ההורים גם חדר ארונות ונוסף חדר עבודה גדול וחדר כביסה. קומת הגג, בה גרה הבת הצעירה, עוצבה בסגנון מודרני מינימליסטי עם נגיעה צבעונית. בקומה חדר שינה גדול, מקלחת ומרפסת שעכשיו מושלמים לאירוח חברים. בקומת המרתף בה גר הבן ישנו חדר שינה, מקלחת, סלון גדול וחדר אחד המתפקד כמחסן גדול. נוצר חיבור בין הקומות בעזרת מעלית פנימית והודגש קו אחיד של עיצוב בין כל הקומות.

צילום: פוטו אלכס

לב הבית המאחד את משפחה נמצא בקומת הקרקע הכוללת סלון ומטבח, פינת אוכל ויציאה לגינה הרחבה.

שותפים ביצירה היו בעלי המקצוע קבלן אביטל ב. ניהול ואחזקת מבנים 2004 בע"מ והצילומים נעשו בידי פוטו אלכס.

מנצ'י מלר מעצבת פנים ויועצת פנג שוואי, ילידת צ'ילה בעלת ותק של 20 שנה. מלר היא בוגרת למודי עיצוב ואדריכלות פנים באוורט קריירה סיימה את לימודי העיצוב בשנת 1996 ואת לימודי הפנג שוואי ב2001 במרכז הבניה הישראלי

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח