בריאותמבזקים

נפתח סלון טיפוח ויופי למטופלים חולי סרטן בבית החולים שיבא

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל וחברי הנהלת לוריאל ישראל השיקו אמש (שלישי), סלון טיפוח ויופי לנשים וגברים חולי בסרטן, במרכז האונקולוגי ע"ש שיבא תל השומר.

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל פתח את האירוע וסיפר: "סלון הטיפוח והיופי מיועד להעניק לחולים מקום מפלט מהטיפולים הקשים שהם עוברים, ללא לתשלום. המקום יספק להם טיפולי פנים ואיפור, באמצעות אנשי מקצוע. זה הוא סלון הטיפוח השני מסוגו אותו מקימה לוריאל ישראל, הראשון הוקם במרכז עמותת "אהל-שרה".

מימין -מושיק תאומים, דורית וידבסקי ואלי שגיב. צילום: אסף לב
צילום: אסף לב

לדברי שגיב: "נושא האחריות התאגידית חברתית מהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית של החברה. מיזם סלון טיפוח ויופי, הוא חלק מאסטרטגיה גלובלית של לוריאל. ההתמודדות עם מחלת הסרטן דורשת מהחולה לגייס את מלוא כוחותיו הפיזיים והנפשיים. למרות ההתפתחויות המבטיחות בעולם הרפואה, חולי הסרטן מתמודדים יום ויום, שעה שעה עם קשיים הנובעים מהמחלה ומתופעות לואי של הטיפולים המורכבים. ועם זאת, גם בתקופות הקשות ביותר, אנחנו רוצים להרגיש טוב ולהיראות טוב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ“ל בית החולים תל השומר פרופ‘ יצחק קרייס: " היום זה יום חג. אנו חוגגים את חג החנוכה וגם חוגגים משהו לא שגרתי פתיחת סלון יופי של לוריאל. היום גם מציינים בארץ יום מחאה נגד אלימות נגד נשים – אין תשובה טובה יותר לאלימות מאשר הצד ההופכי שלה החמלה. השותפות והנתינה. אין דרך טובה יותר מאשר להראות את הפנים היפות".

מימין- אלי שגיב ופרופסור יצחק קרייס. צילום: אסף לב
צילום: אסף לב

עוד ציין פרופ' קרייס: "יש עוד הרבה דברים שצריך לעשות על מנת לרפא את גופו ונפשו של האדם. והמיזם הזה של סלון יופי וטיפוח של נשים מטופלות וחולות סרטן חלק מהמשימה של בית החולים שיבא שחרטה על דיגלה להפוך את שיבא מבית לחולים לבית של בריאות. אני שמח שחברת לוריאל חשבה על מיזם חשוב יפה ומרגש וצופה לנו עוד הרבה שיתופי פעולה!

שרון חזיז, שהחלימה מהמחלה הקשה סיפרה כי: "זוהי ללא ספק יוזמה מבורכת כאחת שעברה את המחלה הקשה אני רוצה לברך את לוריאל ישראל על הקמת סלון היופי הזה. חשוב לאשה שלא רוצה להרגיש חולה, כי היא מרגישה חולה.

מימין- פרופ' יצחק קרייס, שרון חזיז, מגי אזרזר ואלי שגיב. צילום: אסף לב
צילום: אסף לב

באו לברך : מושיק תאומים בעל משרד הפרסום גיתם, פרופ אשר ברזלי, מנהל בית החולים לילדים ספרא מבית שיבא, יואל הר אבן עוזר בכיר למנהל בית החולים , ד"ר רענן ברגר מנהל מכון האונקולוגי, סימה אבו מנהלת אדמינסטרטיבית, השחקנית והדוגמנית מגי אזרזר, הזמרת שרון חזיז ,שהתרגשו מאוד מהמעמד ואמרו ללא ספק זהו יום מבורך ושמח למטופלים והמטופלות באונקולוגית…רק בריאות!

מימין- דר' רענן ברגר, אלי שגיב, סימה אבו ופרופ' יצחק קרייס. צילום: אסף לב
צילום: אסף לב
Back to top button