חדשות הארץמבזקים

עובדי המרכז הרפואי לגליל מפגינים: "גבר אלים = גבר חלש"

עובדי המרכז הרפואי לגליל רופאים, סיעוד, פרא רפואי ומינהל ומשק, התכנסו לפני הצהריים ברחבת מרפאות החוץ וקיימו עצרת הזדהות נוכח גל האלימות הגואה כלפי נשים ברחבי הארץ, במהלכו נרצחו מתחילת השנה 24 נשים.

מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום: "אני לא רוצה לעשות אפליה מתקנת לנשים, אבל לצערי נשים, ילדים וקשישים בחברה בכלל, מנוצלות בדרכים רבות וצריך לעצור את זה. הפגיעה בהן ובציבור הקשישים והילדים רחבה. יש תוכנית ממשלתית שטרם אושרה על ידי הממשלה, אבל אין ספק שיש בה צורך כדי לתת מענה לגל האלימות הנוכחי".

חנה סולומון, מנהלת השירות הסוציאלי במרכז הרפואי לגליל: "עובדות סוציאליות במחלקות, נתקלות על בסיס קבוע במקרים בהם נודע להן על נשים, ילדים, קשישים וקשישות שמגיעים למחלקות או לחדר המיון כשהן סובלות מאלימות. אין כמעט יום בלי דיווח על מקרה אחד של אישה מוכה. אנחנו באות לכאן ביום ובלילה אל המחלקות ועומדות לצד הנשים, כאשר אוזלת היד שלנו, נובעת מחוסר הרצון שלהן להתלונן ולאחר השחרור, הן חוזרות למעגל האלימות והחשש העיקרי שלנו, הוא שמחר נקרא עליהן בעיתון, אנו מבקשים בשם כולם לתת פתרונות רוחביים על ידי מתן תקציב ממשלתי, כדי שתהיה לנשים הללו תמיכה להגיש תלונה ולהתרחק ממקור האלימות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: המרכז הרפואי לגליל
צילום: המרכז הרפואי לגליל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח