חדשות הארץמבזקים

תלונה: שוטרים הפשיטו אישה במהלך פינוי בגוש שילה

תלונה חמורה הוגשה למח"ש כנגד שוטרים אשר הפשיטו אישה במהלך פינוי ביתה בגוש שילה ותיעדו את האירוע. עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו " דורשים חקירה דחופה – רוצים לקבל הסברים להפשטת המכנסים והתחתונים מגופה של המתלוננת"

תלונה חמורה כנגד התנהלות שוטרים כלפי אישה במהלך פינוי בגוש שילה ביום חמישי האחרון הוגשה למחלקה לחקירות שוטרים.

בתלונה, אשר כותרתה "פינוי אלים ופגיעה חריפה בצנעת האישה", דרש עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו לפתוח בחקירה דחופה וכן לתפוס את כלל הצילומים מהאירוע. "מתלוננת שפונתה מביתה במהלך הריסתו בגאולת ציון פנתה אלי, ומסרה לי עדות קשה על הפעלת אלימות כלפיה וכלפי הילדים והתינוק שלה, אלימות אשר הגיעה לכלל חשיפת האיברים הצנועים שלה לעיני השוטרים ולעיני המצלמות", נכתב בתלונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך מתאר יאדו את דבריה של האישה תוך שהוא מציין שאת עדותה נתנה תוך בכי "… לקחו את הילד, התחיל לצרוח אמא אמא, אחרי זה באו אלי לקחו את הגדול שלי בן ארבע וחצי, הוציאו אותו אחרי, זה באו אלי אמרו לי לצאת, אמרתי אין סיכוי, והתחילו להרים אותי ואז הגיעו מג"בניקיות והתחילו פשוט למחוץ לו את הראש לקטן בן שמונה חודשים ואז לקחו לי אותו ועשו לו שריטה בפרצוף.

אחרי זה פשוט העיפו לי את הכיסוי ראש, והתחלתי לצרוח ולהתחנן שיביאו לי את הכיסוי ראש, זה לא עניין אותם, הם רק הרימו לי את הרגליים, בן החזיק מאחורה ובנות החזיקו מהידיים ואז התחילו להוציא אותי, ניסיתי בכל הכח להשתולל שיביאו לי את הכיסוי ראש זה לא עניין אף אחד. ואז שהוציאו אותי החוצה אני קולטת שיד אחת שלי לא בתוך החולצה… אז הוא משך לי את המכנסיים …" נכתב, בהמשך התלונה מפורט כיצד צניעותה נפגעה באופן קשה, כששוטר הוריד לה את בגדיה, לרבות בגדיה התחתונים, תוך שגוררים אותה מביתה ותוך ששוטרים נוספים מתעדים את הנעשה.

נזכיר כי ביום חמישי האחרון הגיעו כוחות המנהל האזרחי לגאולת ציון, יחד עם כוח משטרתי גדול, על מנת להרוס שלושה מבנים במקום. בנוסף לתלונתה של האישה על האלימות וההטרדה כלפיה, נרשמו תלונות נוספות על אלימות מצד שוטרי מג"ב ועל חפצים שנעלמו במהלך הפינוי.

מעו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו, המטפל מטעם הארגון בתלונתה של האישה, נמסר: "אנו דורשים שתערך חקירה דחופה של כל הסרטונים של האירוע ואנו רוצים לקבל הסברים להפשטת המכנסים והתחתונים מגופה של המתלוננת כמו גם לכל אחד ואחד מפרטי התלונה."

העתקים מהתלונה שלח עו"ד יאדו גם לשרת המשפטים איילת שקד, לח"כ בצלאל סמוטריץ ולח"כ שולי מועלם "ממען אתכם לתלונה קשה שקיבלתי והוצאתי בדבר פינוי אגרסיבי של אישה, אם לשלושה קטנים, מבית בגאולת ציון. לטענת האישה, שנשמעת אותנטית וכאובה, הפשיטו …..והיא נחשפה באיבריה הצנועים ביותר לעיני שוטרים ולעיני מצלמות, וזה מלבד חשיפה של חלקי גוף אחרים. יש תיעוד מצולם של האירוע, וחומרת התלונה מצדיקה בירור ממצה, אסרטיבי ומידי, ואם התלונה נכונה אז צריך להסיק מסקנות. לידיעתם ולטיפולכם לקידום העניין." נכתב.

צילום: "גאולת ציון-בחזון ובמעש"
צילום: "גאולת ציון-בחזון ובמעש"
צילום: "גאולת ציון-בחזון ובמעש"

2 תגובות

  1. מפנים בגוש שילה ולא בחאן אל אחמר וגם רומסים את זכויותיהם וכבודם של תושבים יהודים. מה לעזאזל קורה במשתרת ישראל?

Back to top button