צרכנות

איך לבנות אתר שיעשה עבורך כסף

רשת האינטרנט מלאה באתרים משלל סוגים: אתרי שיתוף סיפורים ותמונות, אתרי סרטונים, אתרי ספורט, אתרים של עמותות ללא כוונת רווח, חנויות מקוונות ועוד. מבין כל האתרים הללו, טבעי שיש גם כאלה שאפשר להיעזר בהם כדי להרוויח כסף, בין אם כאפיק שיווק באינטרנט של עסק קיים ובין אם כתוספת הכנסה מהצד, ללא קשר לעסק ספציפי.

חנות מקוונת

הסוג הראשון והמובן מאליו של אתר שיוצר רווחים עבור בעליו הוא אתר מכירות. דהיינו, אתר שמעודד את הגולשים המגיעים אליו להזמין את המוצר או השירות המוצע בו, ולחלופין להשאיר את פרטיו כדי שנציג מטעם האתר יצור איתו קשר מאוחר יותר להמשך עסקת המכירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בניית אתרים כאלו מצריכה הסתייעות בשירותיו של איש מקצוע מנוסה. אדם כזה יוכל לתרום מנסיונו על מנת להגדיל את הסיכויים להתרחשות מכירה באמצעות האתר. למשל, למנוע ביצוע טעויות נפוצות כמו דחיסת יותר מדי מסרים שיווקיים בעמוד אחד, או שימת לב לא רק למיקום כפתור ההנעה לפעולה אלא גם לצבעו ולטקסט שעליו.

בניית אתרים נכונה תסייע בסופו של דבר גם לפעולה לא פחות חשובה אחרת, והיא קידום אתרים; דהיינו, השאיפה להתברג במיקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש של גוגל או מנועי חיפוש אחרים, וכך להגדיל את הסיכוי שלקוח שמעוניין לבצע רכישה יעשה זאת באתר המדובר ולא אצל המתחרים.

מכירת שטח פרסום באתר

אם יש לכם אתר אינטרנט, ככל הנראה יש לכם גם שטח פרסום להשכרה, שאותו תוכלו למשל להציע למפרסמים אחרים תמורת עמלה. בדרך כלל הכוונה היא לא למתחרים ישירים שלכם, אלא לעסקים שמציעים מוצרים או שירותים משלימים. למשל, בלוג בישול שבו עולים מתכונים וצילומי אוכל, שבחלק ממנו מופיע באנר שמציע רכישה של סכין שף במבצע, והקלקה על הבאנר מעבירה את הגולש לאתר אחר בו הוא יכול לרכוש את סכין השף ובמקביל מזכה את בעל הבלוג בעמלה מסוימת עבור הפניית הגולש.

בניית אתרים מסוג זה נחשבת פשוטה יותר, ולעיתים אפשרית אפילו על גבי פלטפורמות חינמיות, אולם גם במקרה כזה מומלץ לבצע קידום אתרים ופעולות נוספות של שיווק וקידום באינטרנט על מנת להגביר את סיכויי ההצלחה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח