מבזקיםמשפטי/פלילי

נדון ל-17 שנות מאסר: סימם את בת משפחתו וביצע בה עבירות מין

בית המשפט העליון קיבל את עמדת הפרקליטות ודחה היום (ראשון) ערעור של נאשם, אשר הורשע בביצוע עבירות מין רבות כלפי בת משפחה, ונדון לעונש של 17 שנות מאסר בפועל.

על פי עובדות כתב האישום, במשך כ-3 שנים, בעת היות המתלוננת בין הגילאים 18-15, נהג הנאשם לפורר או להמיס תרופה מסממת, במינון גבוה, לתוך האוכל שהכין לה, בלא ידיעתה, זאת על מנת לאפשר לו לבצע את זממו מבלי שתוכל להתנגד למעשיו. כאשר המתלוננת הייתה תחת השפעת התרופה המסממת, נהג הנאשם להיכנס לחדרה וביצע בה עבירות מין רבות בהזדמנויות שונות.

כמו כן, התקין הנאשם מצלמה זעירה בחדר האמבטיה וצילם את המתלוננת בזמן המקלחת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם הורשע על סמך הודאתו במסגרת הסדר טיעון ב- 13 עבירות של אינוס בת משפחה, 12 עבירות של מעשה סדום בבן משפחה, בריבוי עבירות של מעשים מגונים, תוך ניצול חוסר יכולת לתת הסכמה חופשית וללא הסכמה, ובעבירות נוספות.

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר על הנאשם עונש של 17 שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת בסך של 120,000 ש"ח.

הנאשם הגיש ערעור על חומרת העונש, אשר נדחה כאמור על ידי בית המשפט העליון.

בפסק הדין צוין, כי "מעשיו של המערער חמורים במיוחד. לאחר שגרם למתלוננת לחוש כי הוא מעוניין בטובתה וטיפח את דמותו בעיניה כמעין דמות אב, עשק ממנה את ילדותה ואת שנות נעוריה- וגזר עליה חיים בצל ההשפלה והביזוי שהפגין כלפיה. העובדה כי המערער לא הפעיל "אלימות פיזית רגילה" אינה מורידה כהוא זה מחומרת מעשיו- ואף להיפך: מעשיו מפגינים זלזול מוחלט בזכותה של המתלוננת לאוטונומיה על גופה, תוך החדרת תרופות למזון שאכלה והתקנת מצלמות בחדר האמבטיה בלא ידיעתה. אין להקל ראש בהתנהלותו השיטתית והאכזרית של המערער, אשר כל כולה נועדה לקנות בעלות באדם אחר ולהפכו לכלי למימוש מאווייו המיניים…

מעשיו של המערער לא היו מתגלים לעולם אלמלא תושייתה של המתלוננת, אשר הצליחה לגייס כוחות ולעמת את המערער עם הדברים שעולל לה- וזאת על רקע חששותיה כי המערער יפגע בנערות ובנשים נוספות. יש לשבח את התנהלותה הבוגרת של המתלוננת ואת אומץ ליבה להתמודד מול המערער חרף הנסיבות המשפחתיות המורכבות, על כל המשתמע מכך".

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

2 תגובות

  1. מאיפה למדת שזה דוסים?
    מגעיל שכמוך מוציא שם רע על אחרים.
    ילד שפל שכמוך. לך תחפש את החברים שלך צרכני סמים בני ה 13

Back to top button