חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

הממשלה אישרה: יוקפאו כספי מימון טיפול רפואי למחבלים מהרש"פ

היום (ראשון) אושרה הצעת החוק של חה"כ ד"ר ענת ברקו בתמיכתו של השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הקובעת כי יוקפאו כספי מימון טיפול רפואי למחבלים מהרש"פ.

הצעת החוק החלה כביטול בריאות ממלכתי למחבלים ובהמשך, לבקשתו של השר ארדן הורחבה גם למימון טיפול רפואי הנעשה על ידי השב"ס למחבלים. חשיבותה של הצעת חוק זו לאזרחי ישראל היא גדולה ויש בה בשורה – מי שפוגע באזרחים, משלם המיסים הישראלי לא יממן לו את הטיפול הרפואי. בדיונים של ועדת העבודה הוצגו נתוני שב"ס על מימון טיפול רפואי: 40 מיליון ש"ח מדי שנה!

חה"כ ד"ר ענת ברקו אמרה כי "מימון ישראלי לטיפול רפואי במחבלים בשום פנים ואופן לא. אנחנו לא נממן את האזרח שבחר לרצוח יהודים. צמיחת תקציב הבריאות בישראל היא קצרה וכל מקור ראוי הוא מקור מצוין. מדובר בחוק שירתיע אנשים מלצאת ולהצטרף לארגוני טרור רצחניים או מלבצע פעולות טרור רק כדי לקבל טיפולים רפואיים טובים בבתי הסוהר הישראליים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיפה "אנחנו לא צריכים לטפל בחינם בטרוריסטים. אם אין להם כסף שימכרו את הבית שלהם או ישיגו תרומות, בדיוק כמו דילמות שאדם ממוצע שחלה וצריך טיפול רפואי נאלץ להתמודד איתן. אני לא מוכנה לא נממן את התליינים שלנו!"

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח