בריאותחדשות הארץמבזקים

חדש: סלון טיפוח ויופי, במרכז האונקולוגי בבית חולים שיבא

חברת L'OREAL ISRAEL פותחת סלון טיפוח ויופי, במרכז האונקולוגי בבית חולים ע"ש שיבא תל השומר – לנשים וגברים החולים בסרטן. סלון היופי יפתח במסגרת התכנית העולמית של קונצרן לוריאל "Beauty for better life"

לוריאל ישראל התגייסה לטובת המרכז האונקולוגי בבית החולים ע"ש "שיבא", תל השומר והקימה סלון טיפוח ויופי שיעניק טיפולים המיועדים לנשים וגברים החולים בסרטן. מרכז היופי יספק טיפולי פנים, באמצעות אנשי מקצוע. זה הוא סלון הטיפוח השני מסוגו אותו מקימה לוריאל ישראל, הראשון הוקם במרכז עמותת "אהל-שרה". הסלון מצויד במכשור עדכני ויאויש ע"י קוסמטיקאיות מקצועיות המתנדבות למשימה.

צילום: אסף לב

לפרויקט פותח מדריך ייעודי "האם את סובלת ממחלת הסרטן? גם העור שלך סובל" המעניק עצות ושיטות טיפול מיוחדות לעור במהלך ההתמודדות עם המחלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, " נושא האחריות התאגידית חברתית מהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית של החברה. מיזם סלון טיפוח ויופי, הוא חלק מאסטרטגיה גלובלית של לוריאל המתקיימת תחת משימת "Beauty for better life" ההתמודדות עם מחלת הסרטן דורשת מהחולה לגייס את מלוא כוחותיו הפיזיים והנפשיים. למרות ההתפתחויות המבטיחות בעולם הרפואה, חולי הסרטן מתמודדים יום ויום, שעה שעה עם קשיים הנובעים מהמחלה ומתופעות לואי של הטיפולים המורכבים. ועם זאת, גם בתקופות הקשות ביותר, אנחנו רוצים להרגיש טוב ולהיראות טוב".

אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל. צילום: גיא כושי ויריב פיין

עוד מוסיף שגיב: "בלוריאל אנו עוסקים גם בטיפוח הביטחון העצמי של גברים ונשים. אנו מאמינים כי כל אחד ואחת רוצים להיראות במיטבם בכל רגע. ברגעי משבר, אופטימיות , הרגשה טובה , אסטטיות ומראה רענן וטוב, יכולים לסייע בצעדים הקשים אל התקווה וההחלמה, וכאן לוריאל ישראל נכנסת לתמונה."

מיזם סלון הטיפוח והיופי השני מסוגו בארץ, הינו חלק ממנעד הפעילויות שעורכת לוריאל ישראל עבור הקהילה, ומצטרף לפרויקטים מגוונים רבים שעורכת החברה בישראל כגון: "יום האזרחות הטובה", פרויקט "אמץ אח/אחות לוריאל", המעניק מלגות לסטודנטים במכללת נתניה, תמיכה בארגון "ילדים בסיכוי" ועוד."

צילום: אסף לב

המרכז הרפואי שיבא תל השומר חנך את מרכז הסרטן בשנת 2005. זהו המרכז הגדול והמוביל בישראל המטפל בכ-4500 מטופלים חדשים בשנה ובעשרות אלפי מטופלים הנמצאים במעקב, בבדיקות ובטיפולים שונים. המרכז מעניק לחולי הסרטן מרחב בו יוכלו לשכוח מעט מהצרות ולהעביר את זמן ההמתנה הממושך בזמן הטיפולים והביקורים אצל הרופאים בבית החולים.

צילום: אסף לב
Back to top button