צרכנות

מדוע משתלם לשכור שירותי הסעה לאירועים ?

אומרים שאישה חושבת על יום החתונה שלה עוד מהימים שהייתה ילדה, על כל סידורי הפרחים, השמלה, מי תהיה השושבינה וכו'. אתם בטח מכירים את ההרגשה הזו של ההתרגשות לקראת החתונה, בטוחים שסגרתם הכל, אולם, שמלה, צלמים, די-ג'יי, אך דבר אחד שכחתם והוא, איך יגיעו כל האורחים לחתונה?. נכון, אפשר להניח שהרבה מהאורחים יגיעו ברכבם הפרטי אך אם תחשבו רגע על ההנאה שלהם, היא לא תהיה שלמה, כי הם לא יוכלו לשתות, הם יגיעו עייפים ועצבניים מהנהיגה ודברים אלו יעיבו על שמחת החתונה שלכם. לכן לארגן הסעות שיקחו את אורחיכם ויחזירו אותם הם לא עניין שכדאי להקל בו את הראש והן חלק בלתי נפרד כאשר מארגנים אירוע כמו חתונה. נכון שלעיתים ההכנות לחתונות כיום נראות יותר מסובכות מהכנות של יחידה צבאית למשימה, אך הדברים הקטנים הטאצ'ים הנוספים האלה הם אלו שעושים את ההבדל בין עוד חתונה ל החתונה.

הזמנה לחתונה

ישנם מקרים רבים בהם בני הזוג מחליטים להתחתן במקום אקזוטי ומיוחד אבל שוכחים שהאורחים שלהם גם צריכים להגיע איכשהו, אז כדי למנוע סיבוכים מיותרים בדרכים, מומלץ לפנות לחברת הסעות לחתונה שתסיע את כל המוזמנים ותביא אותם בבטחה. גם לכם החתן והכלה זו יכולה להיות הקלה מכיוון שכך האורחים מגיעים בדבוקה אחת ולא בטיפטופים וכך אפשר לקבל את כולם בקבלת הפנים ביחד. נדבך נוסף הוא עניין שיקולי המרחקים, הרי כל זוג שמתחתן עושה את שיקולי המרחק, כמה יצטרך לנסוע כל צד של בני הזוג ולרוב מתפשרים על אולם באמצע הדרך, לא תמיד כי הוא הכי זול או עונה לשביעות רצונם, אלא בשל מיקומו, כאשר לוקחים חברת הסעות מקצועית שיקול האולם יכול להישאר כלכלי גרידא מכיוון שנושא המרחק לא יהווה עניין, כי יש הסעות. בנוסף תחסכו לבני משפחתכם ויקירכם את הסבל של חיפוש חנייה גם ביום המאושר שלהם, כאשר הם באים לשמוח איתכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חזרה הביתה

נושא החזרה הביתה הוא הנושא הכי חשוב שיש לדבר עליו, רוב החתונות כיום מסתיימות בשעות הקטנות של הלילה, לאחר יום ארוך שכולם עייפים מתלאות היום הם עוד צריכים לנהוג וזה במקרה הטוב שהם גם לא לקחו לגימה מכוס בירה או יין או כל משקה אחר. בנוסף בהתחשב במצב הנהיגה בארץ וברמת העייפות של האורחים שלכם, עדיף שתשאירו את מלאכת הנהיגה לאנשים מיומנים ומקצועיים שיבטיחו את שלומם של יקירכם ויחזירו אותם איש איש למקום מבטחו. נהיגה ושתייה הם שני דברים שבהחלט לא הולכים ביחד ובואו נודה על האמת, תירצו שהאורחים שלכם יישתו וישמחו איתכם מכל הלב, לכן זו עוד סיבה לתת את המושכות לנהגים המיומנים של חברת ההסעות, בעיקר אם מדובר בנסיעות ארוכות מהמרכז לצפון למשל.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח