חדשות הארץמבזקים

ילדה את בנה הבכור ונפטרה בעקבות סיבוך נדיר של תסחיף מי שפיר

בבית החולים סורוקה בבאר שבע נפטרה יולדת, רעות חסון – מימוני בת 29 תושבת באר שבע כתוצאה מסיבוך נדיר של תסחיף מי שפיר. התינוק חולץ במצב טוב.

בהודעת בית החולים נמסר כי במהלך הלידה התפתח תסחיף מי שפיר אשר גרם באחת לקריסת כל מערכות גופה. בבית החולים ציינו כי "מדובר במקרה קשה מאד של תסחיף מי שפיר, מצב פתאומי קריטי ומסכן חיים שאינו ניתן לצפיה מראש ואינו ניתן למניעה. במהלך הניתוח חוברה למכשיר אקמו, שמחליף את פעולת הלב והריאות. לצערנו מערכות גופה שקרסו לא התאוששו והיא נפטרה. אנו משתתפים בצער המשפחה"

מאז המקרה, בתחילת אוקטובר היא אושפזה כאמור במצב קריטי ביחידה לטיפול נמרץ במחלקה לכירורגית לב חזה. הלילה, לאחר שניסו הרופאים להיאבק על חייה היא נפטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רעות, שנישאה בשנה שעברה ילדה את בנה הבכור ונפטרה. רעות היתה קצינת משא"ן בה"ד 20 בדרגת רס"ן. רבים הוכו בתדהמה עם היוודע על מותה שקיוו כי יתחולל נס ורעות תצא מזה בשלום.

שמרית ויצמן גיסתה של רעות ספדה לה, "הלב לא רוצה להאמין! רעותי שלי, רעותי שלנו לביאה שאת. נלחמת על כל רגע.. תודה שהייתה לי הזכות להיות גיסתך והדודה של הילד שלך. אוהבת אותך מעמקי הלב ולא אשכח לעולם את החיוך והלב הענק שלך.. תמיד נזכור ונוקיר.."

רעות מימוני ז"ל הובאה הלילה בחצות למנוחות בבית העלמין הצבאי בבאר שבע.

4 תגובות

  1. כואב הלב. בחורה צעירה כל כך. איך לאחרונה מדווחים שמתות יולדות בשל תסחיף מי השפיר ולא מוצאים לזה פתרון רפואי?

Back to top button
אפשר התראות מסכים לא תודה