חדשות הארץכלכלהמבזקים

ישראל ויפן חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בתחום הסייבר

מערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה ושגרירות ישראל ביפן חתמו היום (חמישי) על הסכם שיתוף פעולה בתחום הסייבר עם שר התקשורת והפנים היפני, במהלך כנס סייברטק טוקיו 2018, הנחשב לאירוע הסייבר הגדול ביפן.

משרד התקשורת והפנים היפני אחראי לנושאי הסייבר המרכזיים בתחומי הטלקומוניקציה וה-IoT. כמו כן המשרד אמון על בניין הכוח בנושאי סייבר.

צילום: באדיבות סייברטק

ההסכם הוא פרי של קשר שנרקם בין הנספחות המסחרית והמחלקה המדינית בשגרירות ישראל ביפן. על ההסכם חתומים מטעם ישראל ראש מערך הסייבר הלאומי, יגאל אונא, ושגרירת ישראל ביפן, יפה בן-ארי. השר לענייני פנים ותקשורת היפני, מאסאטושי אישידה חתם על ההסכם מטעם יפן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ההסכם דן באפשרויות של שתוף פעולה בתחום המחקר והפיתוח, החלפת מידע בתחום המדיניות והכשרת כוח אדם בעולם הסייבר המתפתח.

שגרירת ישראל ביפן יפה בן-ארי והשר לענייני פנים ותקשורת היפני. צילום: סייברטק

סייברטק נוסד בישראל בשנת 2014 ונערך מדי שנה, בסוף חודש ינואר בתל אביב. האירוע מהווה מקום מפגש לגורמי ממשל, מקבלי החלטות ומובילי דעה בתחום הסייבר מרחבי העולם. בשנת 2018 נערכו כנסי סייברטק אזוריים ברומא, בסינגפור, בפנמה, באינדיאנאפוליס ובטוקיו.

תגובה אחת

  1. ראוי לעושים במלאכה הזאת לדעת ולזכור טוב טוב.יחסי יפן–אירן הם חזקים ביותר ונשענים על ידידות של 145 שנים ואינטרסים כלכליים חזקים ואידאולוגיה לאומנית בשתי הארצות. מה שיפותח כאן בכספי משלם המיסים הישראלי יעבור לאירן במוקדם ובמאוחר בשקט בשקט עם הרבה נימוסים וחיוכים לצד הישראלי. בלי חלמאות ובלי להציג כאילו "הישגים" על חשבון אינטרסים חיוניים ושיטות פעולה.יש לקוות שיש מבוגר אחראי בסיפור שיפקח עים שלא למען "הפוזה" יעשו שטויות.

Back to top button