חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

יום קטלני בכבישים – אופנוען נוסף נהרג, 3 בני אדם קיפחו את חייהם

רוכב אופנוע כבן 50 נפגע לפני זמן קצר (חמישי) ממשאית בכביש 40 סמוך לכניסה הצפונית ללוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות ולאחריהן נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע .

פארמדיק על אופנוע מד"א משה גלבשטיין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע על הכביש ובסמוך שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

יחיאל חיימוביץ מתנדב זק״א שפלה, אמר: "מדובר בתאונה בין משאית לרוכב אופנוע. כשהגעתי לזירה ראיתי את רוכב האופנוע כבן 50 שרוע על הכביש סמוך למשאית כשהוא ללא רוח חיים. צוותי מד"א אישרו את מותו במקום. מתנדבי זק״א צוות שפלה טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוח משטרה במקום ונסיבות התאונה נבדקות.

צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין

מדובר ביום קשה בכבישים שגבה עד עתה את חייהם של שלושה בני אדם. הבוקר נהרג רוכב אופנוע כבן 45 שנלכד מתחת למעקה בטיחות לאחר שנפגע ממיניבוס והחליק בכביש 8833 בקטע שבין צומת יחיעם לקיבוץ געתון שבגליל. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו לכוד ובמצב קשה מאוד עם פגיעה רב מערכתית ולאחר שחולץ על ידי צוותי הכיבוי נאלץ פראמדיק מד"א לקבוע את מותו.

פאראמדיק מד"א עדיאל זינו וחובש על אופנוע מד"א אלון קוצי סיפרו: "כשהגענו, ראינו גבר כבן 45 לכוד עם האופנוע מתחת למעקה הבטיחות שבשולי הכביש, הוא היה מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית, ללא נשימה וללא דופק, בבדיקות רפואיות שביצענו הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתאונה אחרת, בין אוטובוס (בקו שרות) לרכב פרטי, שאירעה מעט לאחר השעה 14:00 בצהריים בכביש 5 בקטע שבין ברקן לאורנית, נהרגה אישה שנסעה ברכב הפרטי שהתלקח באש. בנוסף, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנהג הרכב הפרטי, גבר כבן 50 שנפצע קשה ופונה עם פגיעה רב מערכתית וכוויות נרחבות על גופו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. נהג האוטובוס שנפצע באורח קל פונה אף הוא לבילינסון.

צילום: דוברות מד"א
צילום: נתן קניג
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
Back to top button