מבזקיםתנועה ותחבורה

מעל ל-4,700 דו"חות תנועה נרשמו במהלך השבוע האחרון

במהלך השבוע האחרון התבצעה פעילות אכיפה נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים הגורמות לתאונות דרכים. במסגרת הפעילות, אגף התנועה מבצע אכיפה בניידות גלויות וסמויות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים במטרה לאתר פורעי חוק, להגביר ככל שניתן את ביטחון ציבור משתמשי הדרך ולצמצם את הנפגעים והתאונות בכבישים.

בפעילות המשטרה במהלך השבוע האחרון נרשמו למעלה מ-4,700 דו"חות תנועה לנהגים שביצעו עבירות, הפעילות התבצעה תוך מיקוד בעבירות שצוינו בדגש לכבישי המיקוד שנקבעו עפ"י מחקר של מחלקת המחקר ופיתוח של אגף התנועה.

במסגרת פעילות זו למעלה מ-1,400 נהגים נתפסו כשהם משתמשים בטלפון נייד בזמן נהיגה, כ-800 נהגים נתפסו כשהם נוסעים במהירות חריגה מהמותר בחוק, כ-350 דו"חות תנועה נרשמו לנהגי משאיות בגין עבירות ליקוי בטיחות, מטען ייתר ועוד. ל- 33 נהגים נפסל רישיון הנהיגה למשך 30 ימים בגין עבירות תנועה חמורות שביצעו, 24 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים ונגררו למגרש האחסנה של משטרת ישראל. בנוסף, תועדו באמצעות המצלמות הטקטיות ומצלמות סטילס למעלה מ-150 נהגים שביצעו עבירות ונגדם נרשמו דו"חות בהתאם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרת ישראל ציינו כי האכיפה הנחושה תמשך כל העת, על מנת להרתיע את הנהגים ולהשפיע ככל שניתן על תרבות הנהיגה במטרה לצמצם את הקטל בכבישים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. המשטרה והצבא נילחמים בעוז ובנחישות עם הודעות יחצנות מרשימות המתרבות בקצב מסחרר,

Back to top button