צרכנות

לשלוט בנתונים ולעשות מזה כסף, כך תלמדו את מקצוע העתיד!

בכל יום מיוצרים ברחבי העולם 2.5 אקס הבייט של נתונים והנתון הזה רק עולה ועולה בהדרגה. התקשורת מתרחבת בכל שנה בכ-30% מה שמביא אותנו למסקנה שמישהו צריך לנהל את כל המידע הזה.

מהנדסי נתונים ומידע הם האנשים שיתמודדו בעתיד עם כמויות עצומות של מידע וכבר כיום ישנו ביקוש גדול לאנשים במקצוע הזה. הנדסת נתונים ומידע תהפוך, אם כן, לאחד המקצועות המובילים ביותר בעולם בעתיד בקרוב.

המגוון העצום של אפליקציות שמבוססות על מידע בתחומים של מדיה חברתית, רפואה, כספים, תכנון ועוד הביא לעוד ועוד אנשים שנרשמים לקורס הנדסת נתונים ומידע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למי מתאימה תכנית הלימודים?

כל מי שמתעניין ושואל את עצמו שאלות אודות מנועי חיפוש, מערכות שממליצות על אתרים, שיטות לפיתוח של הזדמנויות עסקיות או ניבוי של שינויים בכלכלה יוכל בקלות למצוא את עצמו בקורס זה.

הקורס עוסק בהכשרה של מהנדסים למיצוי של הידע מנתונים וזאת אגב שימוש בשיטות ממוחשבות. התהליך מתחיל באיסוף של נתונים שונים, בהמשך יש לנהל אותם ובסופו של דבר המידע מוצג על גבי פלטפורמות שונות במגוון של אפליקציות.

התהליך כולל בניה של מודלים סטטיסטיים, אנליטיים והוא מתבסס על כמות עצומה של נתונים כאשר כל העת מתרחשים שינויים וגם רמת האמינות של הנתונים היא לא אחידה.

ההכשרה משלבת למידה חישובית, סטטיסטיקה, בינה מלאכותית, חקר ביצועים, תורת המשחקים, פסיכולוגיה, כלכלה ועוד.

ישנם גם קורסים נוספים ומתקדמים שמאפשרים להתמחות במידע אחר למשל תפעולי או סביבתי.

קיים דגש משמעותי על שילוב של פרקטיקה ותיאוריה וההתמחות מתקיימת בשיתוף של חברות מובילות בתעשייה.

איך משתלבים בשוק התעסוקתי בסיום הקורס?

בוגרי קורס הנדסת נתונים מבוקשים מאוד בקרב החברות הגדולות ביותר במשק ובכל רחבי העולם. למעשה מדובר על אחת המשרות היותר מבוקשות במאה הנוכחית והמרדף אחר בוגרי התחום נמצא בעיצומו, כך שלא ממש תהיה בעיה למצוא משרה בתחום זה.

גם חברות קטנות ובינוניות שעושות שימוש בנתונים רבים עושות מאמצים רבים למציאת מהנדסי מידע. היות שמדובר על תחום חדש למדי, אין כיום מספיק עובדים שיכולים להשתלב במקצוע ולמעשה קיים מחסור גדול בכוח אדם בתחום זה.

כאשר העובדים משתלבים במקומות התעסוקה, הם מתפתחים, מקבלים קידום ועולים בסולם הדרגות.

עובדה זו הופכת את ההרשמה לקורס לבעלת פוטנציאל גבוה מאוד לרווחים ומי שיצא היום לשוק בוודאי יזכה לתנאים מפליגים בכל מה שכרוך בתנאי ההעסקה.

תכנית הלימודים כוללת ביקור במעבדות נתונים משוכללות שמביאות מגוון סוגים של נתונים, התנסות אמתית ב- Big Data החל מיום הלימודים הראשון של התלמידים, מרצים איכותיים ברמה בין לאומית כאשר כל אחד מהם הוא מוביל בתחומו, שיתוף פעולה עם עולם התעשייה ולימודים מאתגרים ומעניינים באופן כללי.

מי שמצטיין יגיע רחוק

חברי הסגל ישאפו לערב את הסטודנטים המצטיינים של התוכנית אותם בעבודות אשר נמצאות בחזית המחקר. הלימודים יעשירו באופן ניכר את עולם התוכן של כל סטודנט ויצרו למענם סביבה מספקת ומאתגרת. בנוסף כל סטודנט יקבל מכשירים טכנולוגיים שונים שישמשו את הדור הבא. בנוסף יוענקו מלגות למי שימצא מתאים.

במוסדות אקדמיים מובילים מתקיימות תכניות לימוד יוקרתיות וסטודנטים רבים מוצאים את עצמם מתעניינים בנושא זה. התכנית רצה זמן מועט בלבד ,אך היא הפכה לפופולארית מאוד והביקוש לה הוא עצום.

כל מהנדס נתונים יוביל תהליכים רב תחומיים של ארגון, ניתוח ואיסוף נתונים באופן יעיל ממקורות שונים שיהיו רלוונטיים ליעדים של הארגון. מומלץ לברר אודות מוסדות שמעבירות את הקורס ולהירשם אליו בהקדם על מנת להשיג את הידע הדרוש לעבודה בתחום.

 

 

Back to top button