צרכנות

פינות אוכל במבצע

חלק מהריהוט החשוב שאנו משקיעים בו, הינו ללא ספק פינת אוכל. פינת האוכל הינה המקום שבו בני המשפחה נאספים לארוחות שבת וחג, או לארוחת ערב מצומצמת של בני הבית והיא בהחלט מצריכה הקפדה בבחירה. בגלל שיוקר המחיה הינו גבוה והרבה חנויות רהיטים מתחרות על הלקוחות, זה הזמן הנכון לחפש פינות אוכל במבצע. יש להגיע אל מתחם רהיטים שיש בו כמה חנויות מה שיקל על ההתרוצצויות הרבות בחיפוש הנכון אחר פינת האוכל המתאימה לכם. חלק מהקריטריונים החשובים לחיפוש נכון של פינות האוכל, הינו התאמתן לסגנון של שאר הרהיטים בסלון ולגוון המטבח, כך שתיווצר הרמוניה , הן בסגנון והן בחומרי הגלם והגוונים.

פינת אוכל שתתאים לסגנון ולתקציב

כדאי ראשית למדוד את החלל שלא יהיה צפוף יותר, בכדי למצוא את פינות אוכל במבצע, היות ולא כל פינת אוכל, למרות שמחירה עשוי להיות זול או שהסגנון ממש ילהיב אתכם יכולה להתאים. למשל אם החלל הינו קטן, יש למצוא פינת אוכל עגולה שיכולה להיפתח לעוד סועדים ולא תיקח שטח גדול מהחלל מה שיהווה צפיפות ועומס של רהיטים בחלל של הסלון והמטבח. גם חומרי הגלם חשובים, כך שפינת אוכל מעץ, הינה הפופולארית והמרשימה ביותר והיא מחזיקה מעמד לשנים רבות.  בקשו אחריות בכת רכישת פינת האוכל וכן, רכשו אותה מחנות וותיקה הקיימת שנים רבות וכזו שיש עליה המלצות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ההזדמנויות השונות לרכישת פינות אוכל במחירי מבצע

לרוב, חנויות ריהוט יוצאות במבצעים חסרי תקדים בסוף השנה האזרחית, כאשר הן מחליפות מקולקציה ישנה לקולקציה חדשה. זו ההזדמנות הגדולה שלכם, לרכוש פינות אוכל במבצע. הדגמים הם יפים ואפילו העץ הוא איכותי. יש לבחור נכון הן את הדגם, העץ שממנו מיוצרים השולחן והכיסאות וכן, הבד של כסאות פינת האוכל. יש שיעדיפו בד דוחה כתמים ויש שיעדיפו בדים אחרים, הכול תלוי אם מדובר עם משפחה שיש בה ילדים קטנים, אשר מעוניינת לשמור על פינת אוכל שהריפוד שלה יישאר נקי לשנים והתחזוקה תהיה קלה. יש לבחור בין 3-4 אופציות ולהחליט הן על פי הדגם והן על פי המחיר, איזו מבין פינות האוכל תתאים לכם.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח