חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: התחזה לבעל חברת אבטחה וביצע עבירות מס במיליוני ש"ח

כתב אישום הוגש נגד מתחזה לבעלים של חברת שמירה ואבטחה, בגין הפצת חשבוניות פיקטיביות בהיקף כולל של כ-26 מיליון שקלים

כתב אישום הוגש לבית משפט השלום רמלה, כנגד עלי אל עיסאוי (55) מרמלה בגין הפצת חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של כ- 26 מיליון שקלים, זאת לאחר שרשם את עצמו במרמה ברשם החברות כבעל מניות ודירקטור בחברת מ.ש.א.פ אחזקות שירותי ניקיון בע"מ, שתחום עיסוקה מתן שירותי שמירה ואבטחה. את כתב האישום נגד אל עיסאוי, השייך למשרד מע"מ רמלה, הגישה עו"ד בלה פרנק דילר, מהיחידה המשפטית מחוז מרכז ברשות המסים, והחקירה נגדו נוהלה על ידי חקירות מכס ומע"מ תל-אביב מרכז.

כמצוין בכתב האישום, בתחילת מרץ 2016, התייצב אל עיסאווי בליווי אדם נוסף, בפני עו"ד והעביר את הבעלות בחברת מ.ש.א.פ. (חברה העוסקת בשמירה ואבטחה), מבעליה החוקיים, על שמו ונרשם אצל רשם החברות כבעל מניות ודירקטור בחברה זו, זאת מבלי שהיה מורשה לעשות כן ובמטרה להתחמק מתשלום מס ולסייע לאחרים להתחמק מתשלום מס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נכתב, כי בתקופה שבין דצמבר 2015 ואפריל 2016 הוציא הנאשם לחברות תיק תק בע"מ, סמאר עיקארי בע"מ וש.א.מ.ס ג'בארין בע"מ, 114 חשבוניות פיקטיביות של שם חברת מ.ש.א.פ, בשעה שהוא מתחזה לבעליה, כאמור, בהיקף כולל של 25,600,102 ש"ח, מבלי שעשה או התכוון לעשות את העסקאות שלגביהן הוצאו החשבוניות ומבלי שהיה מורשה להוציאן. סכום המע"מ שקוזז על ידי שלושת החברות להן הוציא את החשבוניות הפיקטיביות, עמד על 3,719,673 ₪.

Back to top button