מבזקיםמשפטי/פלילי

נחשפה מעבדה לייצור אלכוהול מזויף, נעצר חשוד מקריית עקרון

אתמול (שני) חשפו חוקרי יחידת ההונאה במחוז הדרומי של המשטרה מעבדה לייצור אלכוהול מזויף ומילוי בקבוקים בטרם שיווקם לחנויות בקריית עקרון. החשוד, בחור תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, נעצר והועבר לחקירה ביחידה. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

חוקרי המשטרה ממשיכים בחקירת ייצור, אחזקה ואספקת אלכוהול החשוד כמזויף לרבות מכירתו תוך סיכון שלום הציבור.

לאחר שלפני כשבוע ימים עצרו חוקרי משטרת ישראל ארבעה גברים באזור הדרום בחשד שייצרו ושיווקו אלכוהול מזויף, ומעצר חלקם הוארך במספר ימים, פשטו אתמול חוקרי יחידת ההונאה של המחוז הדרומי במשטרה על מקום בו על פי החשד מעבדה לייצור אלכוהול מזויף בקריית עקרון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך החיפוש נמצאו חביות המכילות חומר החשוד כמתנול- חומר רעיל שכמות גבוהה שלו במשקה אלכוהולי מזויף עלולה לגרום לעיוורון ואף למוות, ארגזים סגורים עם בקבוקי משקה, תוויות הדבקה ומכונה למילוי ואטימת הבקבוקים. החשוד, בעליו של המקום, נעצר והועבר לחקירה במשטרה ובמהלך היום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט בבאר שבע.

במשטרה עדיין עמלים החוקרים בחקירתם של החשודים שנעצרו, כאמור, לפני שבוע ימים. מעצרם של חשודים אלו הוארך בבית משפט במספר ימים, למעט חשוד אחד ששוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית .

במשטרה ציינו כי- "מדובר בחקירה מקצועית בה עוסקים מיטב החוקרים והאמצעים על מנת לאתר ולסכל מהר ככל הניתן הגעתו של אלכוהול שכזה לידי הציבור מאחר וצריכתו מהווה סיכון ממשי לשלומו ובריאותו של האזרח התמים, עד כדי גרימת מותו. אנו נמשיך לפעול תוך מיצוי יכולות החקירה והאמצעים המודיעיניים שברשותנו על מנת להגיע אל חשודים נוספים ככל שיידרש".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button