חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

ראש הממשלה למתגייסים בבקו"ם: "כל העולם מעריץ את צה"ל"

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו ביקר הבוקר (שני) בגיוס חיל השריון בבסיס הקליטה והמיון בתל השומר. במסגרת הביקור שמע רה"מ סקירות על כוח האדם בצה"ל מפי ראש אגף כוח האדם בצה״ל האלוף מוטי אלמוז ובכירים נוספים.

לאחר מכן קיים ראש הממשלה שיח פתוח עם המתגייסים החדשים.

ראש הממשלה נתניהו אמר למתגייסים: "אנחנו יודעים שהמטרה העליונה של הצבא זה קודם כל להגן על המדינה שלנו, ואם זה יכפה עלינו – לנצח במלחמה. אתם מצטרפים לדורות של לוחמים שחוללו ניסים ונפלאות. כל העולם מעריץ את צה״ל, הוא מעריץ את צה״ל לא רק בגלל הטכנולוגיה והכלים הוא מעריץ בגלל האדם. בסוף מנצחים לא רק בהגנה מנצחים בהתקפה. זרוע ההתקפה היבשתי החזק שלנו זה השריון, ויש לכם זכות גדולה להוביל את הכח הזה. כראש ממשלה מה שמעסיק אותי זה העובדה שאני יודע שאין מלחמות חינם ואין קרבות חינם, תמיד יש מחיר והמחיר יקר מאד ואני חושב תמיד על המחיר. כשמלחמה היא בלתי נמנעת נפעיל את כל הכוח וכל העוצמה ונעשה זאת בדרך המיטבית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במענה לשאלת מתגייס 'איך זה להיות ראש ממשלת ישראל' ענה: "זו אחריות גדולה מאד משום שאנחנו יודעים שאנחנו מופקדים, כמו שאתם מופקדים על מרכיב אחד של הביטחון- צה״ל שהוא יסוד הביטחון. המשימה הראשונה של ראש ממשלת ישראל זה לדאוג לביטחון המדינה. בסוף זו אחריות גדולה וגם זכות גדולה".

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

תגובה אחת

  1. עוד שטויות מבית היוצר של מושחתיהו.
    צהל=צבא הסטירות לישראל.
    רמה נמוכה ותפקוד לקוי.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח