חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

רוכב אופנוע בשנות ה-20 נהרג בתאונה בכביש 806 בגליל

רוכב אופנוע בשנות העשרים לחייו החליק לפני זמן קצר (ראשון) בכביש 806 סמוך למרר. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים כי הצעיר נמצא ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום.

פאראמדיק מד"א אוהד פורת סיפר:"כשהגענו ראינו אופנוע ובמרחק שכב צעיר בשנות העשרים מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רק לפני יומיים (שישי) אירעה תאונת דרכים קטלנית בה נהרג רוכב אופנוע. מוחמד עלי אקתם, בן 23 תושב אום אל פחם רכב על אופנוע בכביש 71 עפולה-בית שאן, כשהיה ביחד עם חברו והחליק מסיבה שטרם ברורה סמוך למחלף בית השיטה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה מצאו את אקתם ללא סימני חיים ולאחר ביצוע בדיקות רפואיות קבעו את מותו. חברו בן 26 נפצע בתאונה באורח קל עד בינוני והוא פונה לבית חולים העמק בעפולה כשהוא סובל מחבלה בגב.

פאראמדיק מד"א מישל פושקוב וחובש בכיר במד"א רון טוגר סיפרו: "חלפנו במקום ותוך כדי נסיעה הבחנו באופנוע עם 2 רוכבים שהחליק. על הכביש שכבו 2 רוכבי האופנוע, אחד מהם צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה, ללא דופק ,ללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. הרוכב השני כבן 26 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה בגב, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל עד בינוני ויציב"

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה הקטלנית.

התאונה הקטלנית ביום שישי. צילום תיעוד מבצעי מד"א
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח