חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"נתניהו בוחר במנהיגים המפוקפקים – מנהיג צ'אד הוא אדם מתועב"

יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג התייחסה הערב (ראשון) לביקורו של נשיא צ'אד בישראל ואמרה כי "בין הדמוקרטיות הליברליות לבין המנהיגים המפוקפקים ביותר, נתניהו בוחר במפוקפקים. מדיניות החוץ של נתניהו ממשיכה להשחיר את פניה של ישראל בעולם כשהוא בוחר להכניס אותה לתוך צירי הרשע על חשבון מדינות המערב".

"עולה החשש", הוסיפה זנדברג, כי "הביקור ינוצל גם לעסקאות נשק סודיות במסגרתן נשק ישראלי יימכר לרדיפת מתנגדים פוליטיים ופעילי זכויות אדם ועיתונאים. על כן, פונה זנדברג למשרד ראש הממשלה ולמשרד הביטחון בדרישה לחשוף את הלו״ז המלא של הביקור ולברר האם מתוכננוים מפגשים עם חברות ייצוא ביטחוני ומכירת נשק "

"מנהיג צ'אד הוא אדם מתועב שאחראי על רדיפת להט"בים, מעצרי עיתונאים, מעצרי מתנגדים באופוזיציה וכינון משטר דיקטטורי במדינתו", אמרה זנדברג. "כשראש ממשלה שלא בוחל בשום אמצעי כדי להשאיר עצמו בשלטון הוא גם שר החוץ – יחסי החוץ נראים כמו שרידות פוליטית ולא כמו מדיניות שאמורה לקדם את ישראל בעולם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ תמר זנדברג. צילום: אתר הכנסת

10 תגובות

  1. תמר , אני מציעה שתעשי רשימה לראש הממשלה ושם תרשמי לכבודו עם מי את חושבת שצריך להיפגש, עמי חשוב על מי לוותר וכן הלאה .מה דעתך?
    ובן לבין אני מציעה לך לבדוק דברים לפני שאת אומרת , את נשמעת רע.

  2. אפילו כאיש מרץ הייתי מתבייש שהיא בראש, כל כך חסרת תוכן ותושיה!! ככה תוקפים ממשלה? גינוי חסר דרך העיקר הפוך ממנה ללא שום מטרה מלבד לגנות זה עושים הרבה אנשים שאינם יכולים לחיות אפילו עם עצמם ומוציאים תלונות על כל דבר שזז עם פרצוף חמוץ עוד לפני שקמים בבוקר, את הולכת יד ביד עם רוצחים!! את שלך!!! ואת "מגנה" על קשרים שיש בהם אינטרס ברור למדינה לפחות בקשר העסקי, כי הוא "מדכא" להטבים, שאינם שלך!!!
    ממש שקול!! יד ביד עם אלה שרוצחים את שלך!!!
    ונגד מי "שמדכא" את מי שלא שלך!!!
    שקר, צביעות, וזלזול בבחור שלך!!!
    (אולי שתיהיה יו"ר מרץ בצאד? זה נראה שהיא דואגת להם יותר מלנו!!!)

  3. אח הימים הטובים, כשהשמאל היה בשלטו, דור המייסדים ויורשיו, יפי הבלורית והכרס. …. אז, בימים הטהורים ההם הקפדנו כלכך בזוטות, ולכן גם הסכמנו להיפגש רק עם מנהיגים של ארצות תומכות זכויות אדם, כמו דרום אפריקה, איראן של השאה, או אידי אמין דדה האוגנדי, מופת לאהבת אדם שהוכשר אצלנו, בצנחנים! גם בניקראגווה וארגנטינה של משטר הדמים תמכנו, סחרנו בנשק, והתארחנו, עם קצת פשפוש בזיכרון נמצא, שהמאפייניקים סחרו וקיימו יחסים עם כל שלטון רקוב ופסיכוטי שהסכים, לקרוץ לכיוונם או לפתוח נספחות תרבותית בארץ הקודש. הרבה נשק שלל סובייטי נסע לארצות אחרות בתמורה לנספחות תרבותית או חיוך. וכסף.
    אל אלו היו ימים אחרים.

  4. שמאלנים ארורים. כל מה שעושה ביבי והימין . לא מוצא חן בעינכם. נו עד מתי עם ההתנהגות האנטי המתועבת שלכם?

  5. נו באמת כל המוסלמים בעולם רודפים להטבים אז לא נעשה שלום איתם.צריך לעשות עם כולם!חוץ מהאשמים בשואה גרמניה ופולין.ובמקום ללכת לבזבז כסף באוקראינה ללכת למרוקו.מצרים.וארצות המפרץ.

  6. אני לא קורא לה גברת זדברג אני קורא לה המשתתחת על קברים של רוצחי ישראלים מי יודע איך נוצרה החלאה הזאת שיקום ויגיד.

  7. גב׳ זנדברג, ומה לגבי אהובך אבו מאזן? הוא בעיניך לא אדם מפוקפק ומתועב שלא בוחל בשום אמצעי כדי להשאר בשלטון? והוא אינו רודף להטבים, והוא אינו עוצר עיתונאים? את הכי צבועה שיש

  8. מעניין כל מדינה שביבי מחדש או משפר יחסים איתה פסולה.מישהו מוכן להסביר את זה?והביקורת באה ממי שהשתטחה על קבר ערפאת והתחבקה עם מכחיש השואה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח