גלריותחדשות הארץמבזקים

רק תרגיל: "אירוע רב נפגעים מאירוע כימי תוך כדי מצב מלחמה"

במרכז הרפואי פדה-פוריה עברו בהצלחה תרגיל חל"כ אשר בחן התמודדות עם אירוע רב נפגעים תוך כדי מצב מלחמה וקליטת מספר נפגעים גדול מאירוע כימי.

ביום חמישי 22.11.18 התקיים במרכז הרפואי פדה-פוריה תרגיל חל"כ שמטרתו לחזק ולהעלות את רמת המוכנות והכשירות של צוות המרכז הרפואי , בהתמודדות עם מצבי חירום הכוללים מספר רב של נפגעים בשורה ארוכה של תרחישים חריגים . הצוות תורגל בהתמודדות עם תרחיש של מצב מלחמה ונפילת טילים, נפילת טילים המכילים חומר כימי ופגיעה במספר רב של נפגעים.

בתרגיל השתתפו כלל הצוותים במרכז הרפואי, נציגי האגף לשעת חירום במשרד הבריאות, צוותי פיקוד העורף, מד"א, כיבוי אש והמשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מטה החירום, ד"ר מאיר רוח הודה לחברי הוועדה לשעת חירום וסיכם, "נערכנו והתכוננו ותפקדנו בהתאם. חשוב שתמיד נהיה מוכנים לאירועי חירום והדרך לוודא את זה היא להמשיך לתרגל ולרענן ".

מנהל המרכז הרפואי ד"ר ארז און , שיבח את הצוות ואת רמת המוכנות והתפקוד הגבוהה, "תהליך ההכנות שעשינו העלה את רמת המוכנות שלנו ואכן ראינו היום שצוותי המרכז הרפואי פדה-פוריה מתורגלים ויודעים להתמודד עם מקבץ גדול של תרחישים קיצוניים שאירעו ביחד או במרווחי זמן קצרים. המטרה שלנו היא כל הזמן להמשיך וללמוד ולהמשיך ולהשתפר , כדי שגם במצבי חירום קשים נוכל לתת מענה רפואי מקצועי ואיכותי לציבור שלנו".

תרגיל חל"כ במרכז הרפואי פדה-פוריה. צילום: הרון נגלבץ
תרגיל חל"כ במרכז הרפואי פדה-פוריה. צילום: הרון נגלבץ
תרגיל חל"כ במרכז הרפואי פדה-פוריה. צילום: הרון נגלבץ
תרגיל חל"כ במרכז הרפואי פדה-פוריה. צילום: הרון נגלבץ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח