חדשות הארץמבזקים

זק"א נגד המשטרה: "רומסת את כבוד האדם וחירותו ומבצעת מחטף"

המחלקה המשפטית בזק"א מתחה היום (ראשון) ביקורת חריפה על התנהלות המשטרה. ביום שישי האחרון נפטר בבית החולים בחור בן 19 מחיפה לאחר שהיה מאושפז חודש ימים. מדובר בנער מוגבל ומיוחד שנפל מכיסא גלגלים.

המחלקה המשפטית של זק"א טוענת כי המשטרה החתימה את האם על טופס לנתיחת הגופה אך נאמר לה ע"י החוקר כי היא חותמת על בדיקה חיצונית וסיטי.

הבוקר המשטרה הגישה בקשה לבית המשפט בחיפה במעמד צד אחד ללא ההורים לקבל צו לנתיחה מאחר וכביכול אין הסכמה בין ההורים לנתיחה. בית המשפט נתן החלטה כמבוקש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד דרור שוסהיים יו"ר המחלקה המשפטית בזק"א הודיע כי הוא מגיש בדקות אלו עתירה לבג"ץ נגד ההחלטה של בית המשפט השלום בחיפה ונגד התנהגות המשטרה וטען כי המשטרה רומסת את כבוד האדם וחירותו ומבצעת מחטף תוך כדי שימוש בבתי המשפט.

ארכיון. צילום: יחזקאל איטקין

3 תגובות

  1. זה היה בתקופת היס שקיבל סתם תואר כביכול פרופסור תרם חלקים לבתי חולים לניסויים ובתמורה קיבל תואר היס זה כמו הס הסגן של היטלר ימי שמו תעשו במכון בדק בית יסודי ורציני ודחוףףף מאוד לכל משפחה זה יכול לקרוא לצערינו

  2. סדום ועמורה מנתחים מתים גונבים חלקים מדינה שעושים בה ניסויים לא פחות ממה שעשה מנדלה יודע אני על מה שאני אומר עשוככה לבן מישפחתי ואף אחד לא נתן את הדין

Back to top button