חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

נשלח ל-7 שנות מאסר בגין עשרות עבירות התפרצות לדירות וגניבה

בתום חקירה מאומצת וניהול משפט ע"י מחלקת תביעות של מחוז מרכז, בית משפט השלום בפתח תקווה גזר את דינו של נאשם בעבירות רכוש ל-7 שנות מאסר מאחורי סורג ובריח ועל שותפו גזר 42 חודשי מאסר בפועל.

בשבוע שעבר נגזר דינם של שני נאשמים תושב פתח תקווה בן 42 ותושבי ירושלים בן 34, לאחר שהורשעו בסדרת עבירות רכוש ובהן ריבוי התפרצויות לדירות מגורים וגניבות מתוך אותן דירות בערים רבות: רעננה, כפר סבא, נתניה, פ"ת, בת ים, חולון ותל אביב.

שני הנאשמים חברו בצוותא לביצוע שורה של עבירות רכוש, תוך שהם עושים שימוש באביזרים ייעודיים לפריצה שאף נתפסו ברשותם שעה שנעצרו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נאשם 1 הורשע בגין 13 עבירות של התפרצויות לדירות מגורים וב-17 מעשי גניבה, נהיגה בזמן פסילה ועבירות נוספות. שותפו, נאשם 2 הורשע ב-5 עבירות של התפרצויות לבתים, 5 עבירות גניבה בצוותא ועוד.

עוד התברר ממהלך החקירה כי הנאשמים ביצעו את עבירות ההתפרצויות לדירות מגורים בזמן קצר, לעיתים כמה התפרצויות באותו היום, לאור יום וללא כל מורא, כשישנו פוטנציאל רב להימצאות בעלי הדירה בזמן ההתפרצויות.

מהדירות גנבו הנאשמים רכוש רב, יקר ערך ובעל ערך לבעליו: מחשבים ניידים, תכשיטים רבים וכסף מזומן בסכום כולל של עשרות אלפי ש"ח.

בחלק מהמקרים, נאשם 1 הגיע כשהוא נוהג ברכבו של נאשם 2, ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח לרכב ואף כשהוא פסול נהיגה. בכך, הסב הנאשם נזק עצום לא רק לרכושם של בעלי הדירות אלא גם סיכן באופן ברור את משתמשי הדרך.

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר, בין היתר, על נאשם 1 שבע שנות מאסר מאחורי סורג ובריח ועל נאשם 2 גזר בין היתר 42 חודשי מאסר מאחורי סורג ובריח.

בית משפט השלום פתח תקווה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח