חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "זו ממשלה לא מתפקדת, זו ממשלה שורדת שנכנעה לטרור"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיע הבוקר (שישי) לסיור בשדרות יחד עם חברי סיעתו.

"באנו להיות עם תושבי הדרום, לחזק אותם ולהתחזק בעצמנו. אתמול כולנו ראינו את האבסורד שנקלענו אליו- השב"כ חשף חוליית טרור של החמאס ביהודה ושומרון שהופעלה מרצועת עזה והנחייתם הייתה לבצע פיגוע משמעותי בישראל. כלומר, אנחנו מעבירים גם אתמול וגם היום דלק נוסף מקטאר לרצועת עזה ובחודש הבא נעביר עוד 15 מיליון דולר, ובמקביל חמאס מוציאים, או לפחות מנסים להוציא, פיגועים ביו"ש ובישראל." אומר ח"כ ליברמן ומוסיף "כלומר, ההסדרה לא כוללת את הפיגועים ביו"ש או בישראל. זהו מצב אבסורדי. לכולם ברור שצריך להכריע את הטרור ולא להיכנע לטרור."

"אני מתכוון להמשיך להיות עם תושבי הדרום ולפתוח כאן תוך עשרה ימים לשכה פרלמנטרית. אהיה נוכח מדי שבוע בדרום ובשדרות עד שנשנה את הכיוון. חמאס לא צריך לעניין לא אותי ולא אף אחד במדינת ישראל. מה שצריך לעניין אותנו זו מדיניות ממשלת ישראל שנכנעה לטרור- גם הסכימה על הפסקת אש בתנאי חמאס וגם העבירה כסף לאחר שספגנו 500 רקטות. הדבר הזה הוא בלתי סביר ואינו מתקבל על הדעת." אמר ליברמן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בנוגע לפרסומים האחרונים של החמאס" אמר ליברמן "דעתי היא שהצנזורה פעלה נכון ואני קורא לכל אזרחי מדינת ישראל לציית להנחיות של הצנזורית וכל מילה מיותרת."

על מגעים כאלה ואחרים עם יו"ר מפלגת יש עתיד אמר ליברמן, "אין לי ברית עם לפיד. יש לי יחסים טובים איתו לאורך כל השנים ואני לא מסתיר את זה, אך מעבר לכך אין ביננו דבר. המבחן שמחכה לנו בשבוע הבא הוא חוק הגיוס ואני מקווה שהוא יעבור בנוסח כפי שהעברתי בכנסת וכמו שאושר בקריאה הראשונה."

"הדבר הקריטי הוא קודם כל לשנות את המדיניות. ממשלה כמו שראינו בשבוע האחרון זו ממשלה לא מתפקדת, זו ממשלה שורדת. היא מנסה לשרוד בכל מחיר וזה לא מצב בריא. צריך להגיע להכרעה ולבנות מדיניות חדשה." אמר שר הביטחון לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן.

צילום: מיכאל פייגין
צילום: מיכאל פייגין

3 תגובות

  1. ליברמן לידיעתך מי שלא תפקד זה אתה, תסתכל היטב במראה.
    ראש ממשלת ישראל דואג לחזק את ישראל בעולם, דואג לביטחון המדינה, דואג לכלכלת המדינה, עושה הכול כדי לשמור על מדינת ישראל, ואתה? מה עשית? חברי מפלגתך בחלקם לפני משפט ,בכלא ,ואחת פרשה , אתה לא מסוגל להנהיג מפלגה בוודאי לא להיות שר ביטחון, זה גדול עליך. ססמאות מתאימות לדיקטטור. עשיה למנהיג שיודע לנהל מדינה גם עם רוב קטן ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו.

  2. ליברמן תתביש לך איש קטן ועלוב  כמו כלב נכנסת לממשלה אחרי שנבחת אני החסל את החמאס  ולא עשית כלום היום אחרי שברחת  כמו כלב מהממשלה אתה בלי בושה מכפיש  אותה  זה מראה כמה שאתה לא איש אמין שאסור לסמוך עליו

  3. לקח לך שנתיים להבין שהממשלה לא מתפקדת,האזרחים מרגישים זאת יום יום בכבישים ,בתחבורה ,באלימות, הקיימת במדינה, ואזרחי עוטף עזה בכל יום מגינים בגופם על הצבא שלא מוכן להסתכן בלהגן על אזרחי המדינה
    חבר שלך מושחתיהו עושה צחוק מהמשעממים שבוחרים בו……………

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח