חדשות הארץמבזקים

מפקד הימ"מ לשרה שקד: "במוקדם או במאוחר נשים ידינו על המחבל"

שרת המשפטים וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני, ח"כ איילת שקד ביקרה היום (חמישי) ביחידה המיוחדת ללוחמה בטרור (הימ"מ) של משמר הגבול. בביקור שארך מספר שעות נחשפה השרה ליכולות היחידה ולפעילותה בשנים האחרונות בתחום הטרור והפשיעה החמורה.

הביקור נפתח בסקירה של מפקד היחידה נצ"מ נ' שהציג בפניה את מבנה היחידה, ייעודה, מומחיותה בתחומים שונים ואירועים מבצעיים משמעותיים בהם לקחה חלק מרכזי. לאחר הסקירה נחשפה השרה לחלק מהאמצעים הקיימים ביחידה לרבות כלי נשק שונים.

בסיום ביקורה צפתה השרה במספר תרגילים ותצוגות יכולות של לוחמי היחידה שהדגימו השתלטות על מבנה תוך הגעה רכובה, גלישה מהגג ושימוש בחומרי נפץ מיוחדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הביקור אמר מפקד הימ"מ נצ"מ נ' לשרה שקד כי "הימ"מ ניצבת בשנים האחרונות בחוד החנית של המאבק בטרור ובפשיעה החמורה במדינת ישראל. לוחמינו פועלים בכל מקום ובכל המתארים שרק ניתן לחשוב עליהם ולדמיין אותם. חוזקתה של היחידה טמונה בלוחמייה המנוסים והמקצועיים שפועלים למען מטרה אחת והיא ביטחון אזרחי ישראל".

כשנשאל מפקד הימ"מ על החיפושים אחר המחבל שביצע את הפיגוע בברקן, השיב לשרה: "כבר ניהלנו מרדפים שנמשכו שבועות וחודשים ארוכים אחר מחבלים. דבר אחד בטוח. במוקדם או במאוחר אנחנו נשים עליו את היד ונבוא איתו חשבון".

שרת המשפטים איילת שקד אמרה כי "הימ"מ נותנת פרשנות משלה, מתוחכמת ונועזת במיוחד למשפט "בתחבולות תעשה לך מלחמה". המלחמה היא גם נגד הטרור וגם נגד ארגוני פשע, מתוך מטרה לדאוג לביטחונם של אזרחי ישראל. אנחנו במשרד המשפטים ניתן את המענה המשלים שיסייע לכוחות הביטחון לבצע את מלחמתם על הצד הטוב ביותר".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח