חדשות הארץמבזקים

העובדת שנפלה אל מותה נטמנה בחולון, בעלה: "הרסו לי את החיים"

מזל הדדי ז"ל תושבת חולון בת 42 אם לשלושה, מנהלת חשבונות בחברת היהלומים LLD שבבעלותו של איש העסקים לב לבייב הובאה אתמול (רביעי) בערב למנוחות בבית העלמין בחולון.

הדדי ז"ל שמצאה שלשום את מותה לאחר שנפלה מבניין המשרדים בחברה בה עבדה בקומה העשירית במתחם הבורסה ברמת גן, נחקרה באזהרה בפרשת "לב לבייב" שעניינה חשד לביצוע עבירות חמורות של הברחת יהלומים, הלבנת הון, עבירות לפי פקודת המכס, עבירות לפי פקודת מס הכנסה, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה, רישום כוזב במסמכי תאגיד וכן עבירות נוספות שבוצעו על פי החשד על ידי גורמים העובדים וקשורים לחברת LLD. הפרשה נחקרת ביחידה הארצית לחקירות הונאה 433.

מזל הדדי ז"ל

קובי הדדי בעלה ספד לאשתו המנוחה, "הרסו לי את האישה, הרסו לי את החיים שלי…מה אני אעשה בלעדייך? 25 שנה… מה יש לי בלעדייך? כמה אהבה חיים שלי". הוא הוסיף, "היא מלאך. לעולם לא הייתה עוזבת אותי ואת הילדים לבד. היינו החיים שלה". הבעל טען כי "יש עננה שחורה מעל 433, הם התעללו בה בחקירה. התחננתי שיעזבו אותה. אמרתי להם שהיא חלשה, שהיא לא יודעת כלום. לא היה אכפת לו, החוקר צרח עליה. המתנתי לה בחוץ שלוש שעות וכשהיא יצאה היא אמרה לי: קובי, מה עשו לי?" הבעל אמר עוד כי "האמת עוד תתגלה אל תאמינו לכל מה שכתוב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מזל הדדי ז"ל

במשטרה דחו את הטענות של הבעל ואמרו, "משטרת ישראל מצרה על תוצאותיו הטראגיות של האירוע שהתרחש בבורסה ברמת גן. מטעמי צנעת הפרט ובשל העובדה שהחקירה לקביעת סיבת מותה של המנוחה נמצאת בעיצומה, כפי שמתבצע בכל מקרה מוות דומה, אין בכוונתנו להתייחס לאירוע. כל ניסיון מצד גורמים בעלי עניין לקשור בין המקרה הטראגי לניהולה המקצועי של החקירה, מצביע על אי הכרת העובדות לאשורן ויש בו כדי להטעות את הציבור."

עוד נמסר כי "משטרת ישראל פועלת כל העת ברגישות הנדרשת, תוך הקפדה יתרה על שמירת כבודם וזכויותיהם של חשודים ונחקרים, ולצד זה פועלת באופן מקצועי כל העת בנקיטת פעולות חקירה מגוונות שתכליתן – הבאת מבצעי עבירה לדין וחקר האמת. משטרת ישראל מתייחסת לאירוע זה במלוא האחריות והרגישות הראויה ולומדת את נסיבותיו".

זירת האירוע. צילום: פיקוד מרכז

מחברת LLD שבבעלותו של לבייב נמסר עם היוודע דבר מותה של הדדי ז"ל: "קיבלנו בזעזוע ובצער עמוק את ההודעה על אובדנה הקשה של עובדת החברה. אנו ננקוט בכל הצעדים העומדים לרשותינו על מנת לסייע לחקר מותה ועל מנת לשים קץ לתופעות קשות של רמיסת זכויות נחקרים וגרימת נזקים בלתי הפיכים מתוך רצון לייצר כותרות תקשורתיות".

ההלוויה בבית העלמין בחולון – מתוך היוטיוב של Ynet (צילום: עמית הובר)

2 תגובות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח