מבזקים

הסתדרות המורים: "עובדי הוראה אינם סלקטורים במועדון"

בעקבות אישורה של הצעת החוק בקריאה טרומית שיזמה ח"כ בן ארי המבקשת לקבוע כי עובדי ועובדות הוראה יפעלו על מנת למנוע כניסה של תלמידים שלא חוסנו לכותלי מוסד חינוכי הודיעה היום (רביעי) הסתדרות המורים כי מדובר בחקיקה פופוליסטית שתפגע בעובדי ועובדות ההוראה ולא תאפשר להם לבצע את עבודתם החינוכית.

"מורים אינם סלקטורים" מסרו בהסתדרות המורים. "סוגיית החיסונים אינה נוגעת ואינה צריכה לגעת בעובדי ועובדות ההוראה. עובדי ועובדות ההוראה תפקידם לחנך וכל ניסיון להטיל עליהם משימות ואחריות בתחומים אחרים יפגעו בחינוך ילדי ישראל."

מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד הודיעה בתגובה לאישור הצעת החוק כי "הסתדרות המורים בראשותי מתנגדת להצעת החוק של ח"כ בן ארי. מדובר בעוד אחת מהצעות החוק המבקשות להטיל אחריות נוספת על עובדי ועובדות ההוראה ולמנוע מהם לבצע את שליחותם – חינוך ילדי ישראל. חיסון ילדי ישראל הוא נושא חשוב אך אין להטיל את האחריות ליישומו על עובדי ועובדות ההוראה. אני שמחה לראות כי כבר כעת ישנם חברי וחברות כנסת שמבינים זאת ופועלים לעצור את הצעת החוק הזאת. עם זאת אני מודיעה כי היה והצעת החוק במתכונתה הנוכחית תעבור אנו לא נהסס להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו כולל עתירה לבג"צ כדי למנוע את הפגיעה בעובדי ועובדות ההוראה"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. זה מה שמפריע לכם? ומה עם אלרגים בכיתה ג למה מורה צריך ללמוד להזריק להם??
    ולמה מורה חייב לתת להורים שעה של התקשרות בערב?
    זה לא משולם לו בכלל

Back to top button