חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

השר גלנט: "זמנו של יחיא סינוואר קצוב"

השר וחבר הקבינט המדיני בטחוני, אלוף (במיל') יואב גלנט, אמר היום (רביעי) בוועידת הדיפלומטים של הג'רוזלם פוסט בירושלים כי בכוונת ישראל לחסל את מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר. "אגיד את זה הכי ברור שאפשר – זמנו של יחיא סנוואר קצוב – הוא לא יסיים את חייו בבית אבות. אם רוצים מלחמה, אנו נביס אותם. אם רוצים לדבר, אנו נדבר איתם. יהיה עוד מבצע גדול בעזה – אנו נגדיר מתי ואיך. לא ניתן לחמאס לנהל את זה. אם תהיה סיבה, ובדרך כלל חמאס נותן סיבות, נקיים מבצע גדול וננצח."

השר גלנט הוסיף "לדעתי זה לא לטובת ישראל אבל אם צריך אז נעשה את זה. אני מכיר את עזה היטב – מחיל צעיר לאלוף – אין פרופורציה בין ישראל לחמאס. מלחמה היא האופציה האחרונה." עוד אמר גלנט, "אני חושב שהחלטת ליברמן להתפטר הייתה שגוייה ומוטעית. לדעתי זה היה מסיבות פוליטיות ולא מסיבות ביטחוניות."

בנוגע להסכם שלום עתידי עם הפלסטינים לדבריו "אין פרטנר פלסטיני. לא היה פרטנר פלסטיני כבר 100 שנה. שליטה חזקה ביהודה ושומרון היא אינטרס ביטחוני ישראלי מובהק. אנו לא יכולים לתת סנטימטר מהחלק המערבי של עמק הירדן לאף אחד. אין ברירה חוץ משליטה ישראלית מלאה מהים התיכון עד הירדן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

4 תגובות

  1. קב"ה =קיבעון המחשבה
    אין דבר כזה במציאות זו המצאה של אנשים שמחפשים פרנסה קלה.

  2. גם זמנך.תפסיק להתרברב .
    צבא ברמה תפקוד נמוכה .
    משרד שכון ברמה נמוכה……..

  3. יותר מידי איומים פחות מידי מעשים הגיע הזמן לעשות אחוז ממה שמקשקשים רק לאיים גורם לנו להיראות נלעגים ומגוחכים!!!

  4. זמנו קצוב, כמו של כולנו, ורק הקב"ה יודע מתי. כך שהמשפט הנ"ל מטופש בעליל. ועצה קטנה לשר גלנט: When you have to shoot-shoot. Don't talk

Back to top button